Afirmace 18.4.2013

Tak jsem to do půlnoci nestihla a mám čtyři dny skluz. Omluvou mi budiž velký úklid po instalaci nových skříní a spousta zařizování v Praze během těch dvou dnů, co jsem tam byla.
Dnes jsem se vracela po dálnici zase na Moravu a nemůžu napsat jinou afirmaci, než tu, která je u D1 na billboardech.

Kéž jsou všechny bytosti šťastny

Po cestě do Brna je asi na čtyřech místech. Zajímalo by mě, kdo to tam dal a proč. 🙂 ale děkuji za to, protože i při jzdě autem může být člověk na chvilku více pozitivním. Třeba sundat nohu z plynu a dodržovat rozestupy a rychlost nebo prostě jen myslet na svoje štěstí.

Dnes jsem si tedy přehodnotila svoje štěstí a jsem šťastná, že:
– žiju a jsem zdravá
– mám rodinu, která je zdravá
A to mi stačilo.
K tomu taky mám kde bydlet a co jíst, ale to mi už přišlo navíc.

Tak jdu spát. Takže mám i postel s peřinama. 🙂 dobrou

Příspěvek byl publikován v rubrice Pozitivní myšlení se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

