Beauty Note – Balea Beauty Effect

Nedávno jsem v DM drogerii zabloudila do jejich regálu s krémy, protože už zase potřebuji změnu. To, co jsem používala poslední rok, mi nějak přestalo fungovat. Tak si říkám – je Ti kolik Ti je, musíš jít do řady na první vrásky. Našla jsem si tuto řadu Beauty Effect od Balea. Je to privátní DM značka, výrobky jsou vyrobeny v Německu. Není to přírodní nebo bio, prostě klasická chemická kosmetika. Koupila jsem si Collagen filler na vrásky, pak Eye lift serum na vrásky okolo očí a 24h T-zone pflege na problematickou t-zónu.

Nejlepší byl krém s kolagenem. Po aplikaci se pleť jakoby vypíná zevnitř, vrásky se zdají menší, krém nenechává mastné stopy ani na mém lehce mastícím se čele, takže obrovská spokojenost za cenu okolo stovky.

Další v pořadí oblíbenosti je 24h péče na T-zónu. Ten krém zadržuje vlhkost v pokožce, působí proti prvním vráskám a je takový zmatňující. Na čelo, nos a bradu dobrý, ale musí se používat v kombinaci s jiným hydratačním krémem na tváře, protože mě třeba na tvářích trochu pnul, necítila jsem se úplně hydratovaná. T-zóna ale v pořádku a neleskla se pak přes den.

Sérum na oční okolí pro mě bylo zklamání. Čirý polotekutý gel, který asi vyhodím, protože po dvou aplikacích se mi udělala červená místečka jako reakce na složení. Někomu možná může vyhovovat, mně teda ne. A ta gelová konzistence se mi taky nelíbí. Jsem zvyklá od MK na hutnější oční krémy, které opravdu hydratují. Tady bohužel už díky konzistenci ten pocit nemám. Takže palec dolů u tohoto produktu.

Balea Beauty Effect

Balea Beauty Effect

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Beauty Note – Balea Beauty Effect

  1. Kriss napsal:

    Mně teda u toho krému s kolagenem dost vadí, že obsahuje třpytky, jinak je skvělý.

Zanechat Odpověď

