Beauty Note – CND Shellac

Taky se přidám se svojí troškou do tématu Shellac – měla jsem nehty docela silné, třepily se mi tak maximálně 1x ročně, nemám vysledováno, jestli v zimě nebo v létě, mám je docela mastné a gel mi držel 2 dny a pak jsem pod ním měla bublinky. Gel jsem teda měla jen v průběhu svatby a pak hned v pondělí šel dolů – zastrkala jsem si pod gelovky žluté papírky lepíky a šly všechny dolů samy :-))

No ale zpátky k tomu shellacu – první aplikace a výdrž týden – skvělá barva Decadence, taková višňová, matná bez třpytek, takové miluju. Sundala jsem to tím zabalením v acetonu. Pak jsem konečně ostříhala a zapilovala a všechny nehty jsem měla roztřepené, začaly se třepit i malíčky, silné palce, prostě všechny. Tak jsem dala po týdnu klidu shellac znovu, protože jsem nevěřila, že se mi tohle stalo. Znovu všechny roztřepené, jeden nehet měl dokonce v polovině jakoby prasklinu. Takže musím sklapnout podpatky a uznat, že pro mě to bohužel není. Strašně jsem se těšila na upravené nehty, ty 2t to vydrží, je to takové gumové. Ale asi jak nehet nedýchá, tak je problém. Chtěla jsem si tu sadu koupit domů, že budeme třeba s holkama dělat dýchánky a budeme si lampu půjčovat a vyměňovat barvy… a nic z toho.

Nakonec dál lakuju normálními laky. Dávám dvě vrstvy bez pod-nad laku a mám je hezké 3 dny a to mi stačí. Aspoň těch svých 30+ odstínů vyplácám :-)))

CND Shellac - Decadence

CND Shellac – Decadence

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

