Něco na mě vlezlo :-(

Venku pařák, všichni u vody a já si jedu za chvíli nejspíš pro antibiotika. Takhle zle už mi dlouho nebylo. Někdo mi zabetonoval dutiny a nemůžu ani mluvit :-(.
Nejhorší je, že malému dnes začala rýma, chudáčkovi. Snad to bude pouze rýma na pár dní.
Tak zítra místo aquaparku budem trčet doma ;-(.
Kdo můžete, užívejte chvilku za nás.

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Něco na mě vlezlo :-(

  1. Alizia napsal:

    To naštve, ať je líp a můžete si taky užívat sluníčka!

Zanechat Odpověď

