Chlupaté nehty :-)

Neděste se názvu, prosím :-).
Tento týden jsem se v DM zastavila u regálu s Essence kosmetikou, kde zrovna měli limitovanou edici dekorativky Guerilla gardening. Jsou tam růžové, červené a zelené barvy – laky, lesky, stíny a spousta jiných drobností. Zaujala mě malá růžová krabička s miniaturními vlákny – chloupky. Návod sliboval sametové nehty, tak jsem ji vzala na zkoušku i se štětečkem, kterým se s těmi chloupky pracuje. No a měli zrovna krásný růžový neonový lak u Maybelline.
Takže lakuju dvě vrstvy růžového laku, na čerstvý lak sypu hromadu chloupků, přebytky ometám štětečkem. Je lepší dělat to venku, protože je z toho hodně růžového prachu.
No a výsledek? Za tu srandu to stálo :-). Uvidím, co to udělá po sprše a taky jestli nebudu mít růžovou postel. Mamka se trochu zděsila, jestli se mi TOTO opravdu líbí. No na jeden den líbí. Ale je to jak s Kittynkou – je to spíš pro malé holky. I když jedno tričko mám taky :-). Odpoledne přijde pětiletá neteř, tak mám tušení, že si dám ještě jedno kolo :-).

20130621-140728.jpg

20130621-140739.jpg

20130621-140751.jpg

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

