Růžové nehty

Zase jsem podlehla svojí úchylce a odnesla si z DM další barvičku na nehty :-). Je to c. 107 naaughty and pink! Od Essence. Potřebuju zářivou růžovou a tahle by mohla být dobrá. No druhý den už mi tak zářivá nepřijde, asi budu hledat dál. Taky zkusím na ruce tu neon růžovou od Maybelline, co jsem pořídila minule.
Mám vysněnou takovou zářivou letní růžovou barvu s teplým podtónem. A pěkně blbě se taková hledá… 🙂

20130627-100025.jpg

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Růžové nehty

  1. vimneok napsal:

    jé, další šílenec 😀 ale přesně takovou jsem taky hledala a nakonec našla 🙂 ale v lahvičce to vypadalo úplně jinak….

  2. To se mi taky stávalo.. radši jsem si vždycky mázla malíček už v drogerii (pst!) než jsem s lakem odešla. Ale u těchto Essence je ta barva na vršku lahvičky stejná jako na nehtech. Na každém to zkoumám a je to přesné, i včetně případných třpytek.

Zanechat Odpověď

