Letní nehty

Konečně jsem ho našla!!! Jupííí! 🙂 Můj vysněný růžový lak na toto léto! Hned na začátku prázdnin, super :-).
Včera jsem zjistila, že tu máme blízko i Rossmann drogerii… Kromě daleko větší nabídky mojí oblíbené Essence mají hodně podobných věcí jako v DM, ale přesto jsou tu zase jiné vychytávky… Třeba hliníková flaška s fotbalisty pro Juniora. Tu vzal a nedal z ruky. Nebo jejich privátní kosmetické značky – už zkouším orchidejovou péči proti vráskám. No a taky další značky dekorativky, kde jsem konečně našla svůj vysněný zářivý růžový letní lak na nehty! Je to odstín 300 Spring Tulip od New York Color za pár kaček :-). Vzala jsem si taky ten vrchní gelový lak od Essence. Zatím drží druhý den bez chyby.

20130702-144550.jpg

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Letní nehty

  1. Alizia napsal:

    Ten top lak od Essence je supr, co?

    • Jo, už mám jeden top coat v bílé lahvičce se zeleným nápisem, ale ten dělal bublinky a byl uplně na prd. Tenhle je konečně ten pravý top coat!! 🙂 Mám to druhý den, celé dopoledne jsem vařila a nikde žádná chybička, žádná bublinka, fakt super… a ta cena 😀

  2. Olga napsal:

    Love your nailpolsh!

Zanechat Odpověď

