Inglot stíny

Dnes jsem byl jen na skok v Centru Černý Most a zastavila jsem se u stánku kosmetiky Inglot. Jsem asi trapná, ale nemám s ní žádnou zkušenost, na rozdíl od zbytku lidí, co píší různé blogy. Ale nemusím mít všehno, s tím jsem ve svém věku už srovnaná a honbu za značkami nechám náctiletým a dvacítkám.
Ale k té kosmetice – zaujalo mě obrovské množství odstínů každého produktu. Řada lesků na rty měla asi 2m (!), stíny tvořily celý jeden pult ve stánku, stejně jako tvářenky. Tak jsem musela vypadat dost vyjeveně, protože ke mně hned přiklusali oba prodvači – teda kluk a holka. Ten kluk mi nakonec i nalíčil oči, protože jsem si řekla, že by se hodil nějaký neutrální denní stín.
Strávila jsem tam asi hodinu na židličce, nejdřív podkladová báze na oční víčka, pak broskvový stín, svtle růžový a nakonec na zvýraznění hnědošedý. Pudr na celou tvář, abych se tolik neleskla – šla jsem tam z posilovny a makeup byl od rána, sorry :-))).
Teď večer myslím, že můžu trochu hodnotit – báze mi hodně vysušila víčka, tu si už nikdy nedám. Broskvový odstín na lehké projasnění mám asi ve třech variantách, tak jsem jim ho tam nechala. Stejně jako růžový, protože mi dělá ubrečené oči. Ale ten hnědošedý jsem si vzala. Za 150kč velikost, kterou hned tak nespotřebuji. A mají taky ten magnetický nacvakávací systém jako v Mary Kay. Stíny byly zalisované v plastovém obalu a pak se mají nacvaknout do krabičky vhodné velikosti. Já jsem si je přidala do svojí MK palety.
Po dnešku se nerozmazaly a držely půl dne. Zítra je zkusím bez báze, jak jsem zvyklá. Tak snad nebudu zklamaná, že se stírají nebo zůstávají v záhybu víčka. To by mě naštvalo.

20130716-230555.jpg

20130716-230609.jpg

20130716-230621.jpg

20130716-230808.jpg

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Inglot stíny

  1. Alizia napsal:

    S Inglotem taky nemám žádnou zkušenost, tak nejsi jediná 😉

  2. Já si dělala srandu s tím, že jsem trapná. 🙂 nemusím mít vyzkoušeno všechno. Holky, oni jsou to navíc Poláci. Dnes se pořádně zmaluju a večer bude pokračování. ;-))))

Zanechat Odpověď

