Inglot stíny – pokračování

Dnes jen malé dokončení mojí zkušenosti se stíny Inglot.
Po 9h hádejte co…??? Zůstávají v záhybu očního víčka.
Měla jsem je na vnějším koutku oka a na ten vnitřní jsem si dala stíny od Clinique. Čárku v záhybu oka udělaly jen ty od Inglotu.
Takže už si další nekoupím.
Ale s barvou jsem spokojená, na denní líčení je to barva, která udělá hloubku oka a trochu jakoby kouřové stínování.
Pro mě poučení, že se mám držet klasiky a nezkoušet značky, o kterých jsem nikdy neslyšela :-).
BB krémům jsem taky odolala. Jsem konzerva :-)))

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Inglot stíny – pokračování

  1. Alizia napsal:

    No málokteré stíny vydrží, tam kde mají :-/

Zanechat Odpověď

