Expreska

Zkusila jsem Expresku a okamžitě jsem si ji zamilovala: – fitness jen pro ženy, kruhový trénink, žádné počítání opakování, žádné řešení, jaké si dát závaží, ani na který stroj jít. Skvělé a efektivní.

Abych to objasnila – Expreska je zaměřená na kruhový trénink, kdy je 8 stanovišť s posilovacími stroji a mezi nimi 8 stanovišť s pomůckami na aerobní cvičení. Cílem je efektivně během 30 minut zahřát a procvičit tělo při aerobní tepové frekvenci, která je vhodná pro spalování tuků. To střídání posilování a aerobní části je zase převzaté z intervalového cvičení, které neskutečně nastartuje metabolismus. Takže je to taková kombinace intervalového a kruhového tréninku. Byla jsem tento týden dvakrát cvičit a chci si tohle tempo udržet. Zatím cítím více energie a chtěla bych pěkně vyrýsovat svaly a udržet si váhu, co mám.

Co vy, cvičíte doma nebo venku? Co se vám nejvíce osvědčilo na udržení kondice?

Příspěvek byl publikován v rubrice Wellness se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Expreska

  1. Alizia napsal:

    Já nedám dopustit na pilates, hlavně na záda skvělé! Tohle zní, že by to mohlo fungovat..

    • Jo, na rozproudění metabolismu a když někdo potřebuje efektivně cvičit a nemá čas je tohle super. Mně hlavně baví, že nemusím přemýšlet, na jaký stroj půjdu, počítat si opakování, řešit zátěž. Hlavně tam chodím s kámoškou a stihnem i pokecat 🙂

Zanechat Odpověď

