Junior na nákupech

V sobotu jsem s hrůzou zjistila, že ty botičky, co měl mít Junior na léto, jsou mu malé. Ale jako hodně :-))))!!! Docela jsem se lekla, jak je možné, že mu trčí palec přes okraj boty, když ho mám neustále na očích a ty boty mu každý den obouvám. Nechápu. Asi mu to porostlo za tyto dva týdny, kdy byl víc s babi a dědou (pokus o vtipnou výmluvu). 🙂
Tak jsme jeli po plavání trochu po obchodech – v Adidasu ani Geoxu neměli jeho číslo (grrrr), přejeli jsme dál a nakonec koupili u Deichmana obyčejné sandálky, které už měl o číslo menší v hnědé barvě. Modré jsou krásné. Pak do HM pro nové ponožky, protože ze všeho vyrostl! Vybral si tam krémovou mikinku, vzala jsem mu i bílé triko s dlouhým rukávem (asi pocit, že léto nebude věčně) no a taky první spoďárky! Začíná se snažit bez plínky tak třeba to bude motivace nosit slipáče. A taky jsme byli ve sportu pro brýle do bazénu a silikonovou čepici. No a ráno upadl se slunečníma brýlema a komplet si poškrábal skla. Takže i do DM pro brýle. Já si tam znovu vzala ty velké modré, co mi na dovči zlomil.
Tečku udělaly nudle u číňanů a od té doby spí jak mimino :-).
Já bych šla taky, ale ten bordel a prádlo se samo neuklidí. Tak jdu na to. Uf

20130722-155436.jpg

Příspěvek byl publikován v rubrice Fashion se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Junior na nákupech

  1. Alizia napsal:

    No já taky v poslední době začínám sledovat, že botičky, které jsem dcerce pořizovala cca před 2 měsíci a byly jí v té době větší, jsou teď nějaké těsnější. Potvůrky nenápadně stále rostou 🙂

Zanechat Odpověď

