Reblog z Prima Fresh: Jak mi rýžovar změnil život

Na Prima Fresh jsem četla skvělý článek o rýžovaru: Jak mi rýžovar změnil život.

Kompletně souhlasím s každým slovem a mám naprosto stejnou zkušenost :-).
Rýži vařit neumím, jednou obyčejný hrnec, pak Zepter systém, plyn, sklokeramika, indukce, samá změna a hodně neúspěšných pokusů. Rýžovar koupil manžel k Vánocům do domácnosti, naštěstí nemá tendence dávat praktické dárky adresně mně, někdy před pěti lety. Náš Zojirushi je ryzí Japonec a přišel přes britský Amazon se středoevropskou zástrčkou :-). I obyčejná rýže bez přívlastku jasmínová, basmati či jiná specialita, najednou voní a chutná tak, že ji jíme samotnou a jeden kelímek nám nestačí na oběd už dávno :-).

Jak to máte s rýží? Umíte?

Squidoo.com

Příspěvek byl publikován v rubrice Jídlo se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Reblog z Prima Fresh: Jak mi rýžovar změnil život

  1. Alizia napsal:

    Rýži vařím alespoň 1x týdně, nějak s tím nemám problém. Toto vypadá jako šikovná věcička, jen to má trošku větší rozměry a v našem pidibytečku už pro něj nebylo místo 🙂

Zanechat Odpověď

