Junior ještě neumí lhát

Idylické víkendové ráno v posteli – po probuzení se válíme, povídáme a Junior má mazlivou, když najednou chytne rapl a začne všude okolo sebe kopat – strašně se přitom kření. A schytám to do břicha a než stačím zareagovat tak znovu do žaludku. Přiletí manžel, co se to děje a odtáhne malého tyrana a začne mu hubovat.
„Řekni mamince promiň…“
„Pomiň…“
„Udělej mamince malá“
Pohladí a řekne: „malá“
„Už nebudeš maminku kopat, že ne?“
…dá hlavu na stranu a pokrčí rameny „nevím“
Moje dítě ještě opravdu neumí lhát 😀

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Junior ještě neumí lhát

  1. Alizia napsal:

    Haha, my to máme podobně 🙂

  2. avespasseri napsal:

    No právě, to jsme zrovna předevčírem řešili… pro mou dceru je zatím touha udělat mi radost vyšší hodnotou než Pravda. No, možná je to dobře 🙂
    Jinak je třeba zadat „key“ 🙂 Omlouvám se, že to píšu do komentáře, na stránkách jsem nenašla kontakt, adresa na gmail, kterou jsem našla na vašem FB mi nefungovala a nijak jinak už nevím, jak Vás zkontaktovat 🙂 WordPress si to jinak řídí sám 🙂

Zanechat Odpověď

