Krádež?

Na dnešek dlouho nezapomenu…

Byli jsme s Juniorem a našimi kamarády v Aquaparku a přišel o botičky. Jediné boty, které měl sebou. Na začátku plavání jsem je nechala i se svými u lehátka, kde jsme měli ručníky. Šli jsme se koupat, asi po hodině zpátky k lehátku a ze dvou zabraných nám jedno „okupovala“ jiná paní hlídající svého chlapečka. Řekla jsem jí, že jsme měli zabraná 4 lehátka vedle sebe (bylo tam dost místa na ostatních lehátkách, tak jsem nečekala problém), ona říkala, že na tom, kde teď sedí nic nebylo. No tak nevadí, dál jsem to nekomentovala, děti posvačili Brumíky, paní se najednou zvedla a šla na druhou stranu bazénu. Jediné, co mě zarazilo bylo, že balení vlhkých ubrousků, které jsem hodila na lehátko, abych si ho jakože zabrala, bylo najednou na zemi na mých žabkách. A evidentně už v tu dobu tam chyběly ty Juniorovy Crocsy, ale to jsem si vůbec nevšimla, protože jsme je nepotřebovali. Šli jsme plavat do dalšího bazénu a na kafe, nakonec jsem až při balení věcí zjistila, že nám chybí Juniorovy boty. Jediné boty, které jsem mu na ten den vzala. Měli jsme pak schůzku ve městě a on bez bot. Byla jsem hodně naštvaná, ale taky uplně zoufalá, jak se tohle může stát. Pořád jsem měla ten aquapark za docela slušné místo. Rodinka, která byla u bazénu taky, mi říkala, že tam nikoho neviděla, když jsme podruhé odešli.. no mám pocit, že se ty boty „ztratily“ ještě předtím než jsme se vrátili od prvního bazénu.

Výsledek je takový, že mám prostě pocit, že mu ty boty – možná omylem? – sbalila paní, která nám zabrala lehátko a odhodila ty ubrousky na moje boty. Ale možná se mýlím. Takže synek má nové boty a já nesnáším Čechy, zloděje a vůbec lidi, kteří mají potřebu brát si věci, co nejsou jejich. Někdo to udělat musel…

S kamarádkou jsme pak rozebíraly téma značkového oblečení, bot a nakonec i kabelek, jestli má vůbec cenu si ty věci brát na veřejnost, nakonec jestli vůbec má cenu si je kupovat a pak je sušit ve skříni nebo vůbec jak toto téma pojmout. Já jsem teď v situaci, kdy si svoje suším ve skříni a mám „dobrý pocit“, že tuhle a tamhletu věc ze seznamu prémiových značek mám doma. Ale k čemu..? Juniorovi kupuju normální věci, Crocsy mi zrovna nepřijdou jako něco extra a přesto jsme o ně přišli. No má už druhé botičky k bazénu, stejná značka, obchod za pokladnami nás zachránil. Přece ho nenechám padat ve sprše :-(.

Doufám, že máte co nejméně podobných zážitků.

crocs

Příspěvek byl publikován v rubrice Ostatní se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Krádež?

  1. Tereza napsal:

    Paji, to je hnus. Myslím, ze tady bude ještě dlouho trvat než někteří lidi pochopí, ze co není jejich, na to nemají co sahat. Je to o výchově. Bohužel se s tím setkavam taky 😦

  2. avespasseri napsal:

    Už kolikrát se mi mihlo hlavou, že by nám koupališti mohl někdo něco vzít – šatičky, boty. Byl to ale spíš takový fór, protože jsem to měla spojené s tím, že je to sci-fi, že se kradou tak max. peněženky. Tak zjevně se s něčím takovým nežertuje, protože dít se to může. Omylem sbalila? Myslím, že by je pak přišla vrátit. Tady jsou jen tři možnosti, buď je nesbalila omylem, nebo je sbalil někdo jiný, nebo jste je nechalii někde úplně jinde (což beru podle sebe, protože já jsem kolikrát přesvědčená, že jsem něco někde nechala a pak to najdu někde jinde…).

    • Prave ta treti moznost se nestala. Minule jsem tahala boticky a hracky od bazenu k bazenu a bylo to jako hlidani kluka – neustale ve strehu. Ted jsem chtela mit jednu zakladnu na veci a takhle to dopadlo.

  3. Alizia napsal:

    No tak to je hrozný, hlavně krást věci pro děti. To aby člověk vše tahal s sebou, ale jak píšeš, i tak musíš být stále ve střehu. Ale nakonec, byly to „jen“ botičky, mohli ukrást i něco cennějšího…

    • Vzdycky to muze byt i horsi, ale me to dostalo. Po super dopoledni u bazenu a na skluzavkach najednou takova pecka. Hlavne mi maly hned ve sprse trikrat spadl, chudatko. No hned mel nove boty, kus za kus. Spis resim ten princip a tu situaci. Ja tohle nechapu. Me vzdycky dostalo i vykradene auto. Ja nedokazu pochopit mentalitu tech lidi, co tohle delaji.

  4. Kateřina napsal:

    Hmm, já byla podobně rozladěná v našem mateřském centru. Je tam bazar dětských věcí, stojan s oblečením v herně, matky si při volné chvilce prohlídnou, vyberou, MC si účtuje 20procent. Jaké překvapení, když jsem si po měsíci vyzvedávala neprodané věci a třetina! jich zmizela. Jak zmizela? Některé z těch matek, se kterými si povídám nebo i nepovídám, ale sdílím s nimi společný prostor, si prostě moje oblečení vzaly. Čert vem pár peněž, ale ten hořký pocit 😦 Kateřina

    • To je otřesné! Bohužel mě to nepřekvapuje. Ženské jsou v tomhle horší než chlapi, ne? Tatínkům je to šumák. Ale nejhorší je ten pocit, že jsi s těmi osobami v jednom centru a baví se s Tebou a někdo tam krade a kouká Ti normálně do očí. Fuj. No nebudem si kazit den, ne?

Zanechat Odpověď

