Jo Nesbo – Sněhulák

Trochu se při těch vedrech ochladíme, ne? 🙂

Miluju všechno, co zatím Jo Nesbo napsal. A když se chytré hlavy ve vydavatelství konečně zamyslely a začaly vydávat ty detektivky po pořadí, tak to má něco do sebe. Konečně se odkryl příběh na pozadí všech knih – historie Harry Holea. Teda to počešťování se mi moc nelíbí, ale jak to mám napsat? prostě Harry Hole (HH). V Čechách nedávno vyšel Netopýr – první HH kniha, pak Sněhulák. Mezi nimi ještě Nesbo napsal 5 dalších knih, ale konečně jsem lépe chápala narážky ve Sněhulákovi, když vydali tu první, Netopýra. Ale to jen tak na okraj, co mi udělalo radost.

Knížka je to výborná! Skvěle běží v představách jako film, je zajímavá, prolíná se více příběhů, pomalu se rozuzluje děj, aby se zase zašmodrchal… nejde totiž najít vraha, když vám zbývá 150 stran do konce, tomu ani já nevěřím :-). Je to o jednorázových i dlouhodobých nevěrách, nevlastních dětech, genech, strachu, pomstě a sněhulácích. No je to báječné čtení, které vás strhne, jako strhlo mě. A možná si pak rozmyslíte, až budete stavět s dětmi sněhuláka, kam se bude dívat… brrrr.

sněhulák1

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Knihy se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Jo Nesbo – Sněhulák

  1. Alizia napsal:

    Že já si přeci jen od toho Jo Nesba něco pořídím? 🙂

  2. vimneok napsal:

    Hm…. tak mozna na ty dlouhe severske zimy se to bude hodit 😀 diky

Zanechat Odpověď

