Co se mi líbí v srpnu?

Co mě chytlo v srpnu?

Piána na ulici – zajímavý projekt na který jsem narazila na FB – rozmístit pár klavírů na veřejná místa, kam si kdokoliv může přijít zahrát. Přijde mi to romantické, evokuje mi to NY. Po krádeži dalekohledu jsem mírně pesimistická, jestli si piáno někdo nepřivlastní :-).

via Piananaulici fcb

via Piananaulici fcb

První kniha Báry Šťastné – vyjde na začátku září a moc se na ni těším. Její blog se čte dobře a vždycky mě mrzí, že nemůžu číst dál. Tohle bude delší čtení 🙂

via Stastnyblog.wordpress.com

via Stastnyblog.wordpress.com

Jižní Morava – vždycky to tak bylo a vždycky bude. Byli jsme tam s Juniorem týden, stihli objet známá místa, dostali tip na ovčí farmu, pobavili se s rodinou, navštívili vinohrady a sklep, popili dobré vínko, spořádali spoustu jídla :-).

pole na jihu

Fotky z NY – začala jsem sledovat The Sartorialist a Lord Ashbury a strašně se mi líbí ty fotky, lidi na nich, atmosféra, barvy.

Nápady z Pinterestu – Junior bude mít druhé narozeniny a chtěla bych mu udělat na branku takový ten věnec. Na Pinterestu je tolik nápadů na všechno! Hledala jsem ten věnec a skončila jsem u receptu na domácí bělidlo zubů 🙂

birthday wreath

Co baví na konci léta vás? 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice News se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Co se mi líbí v srpnu?

  1. valkil napsal:

    Piána mě také nadchla. To z Masaryčky navíc přesunuli přímo před moji práci, jak jsem dnes zjistila (po návratu z třítýdenní dovolené). Jinak mě baví chladné noci a mrazivá rána a přitom odpolední slunce. Baví mě podorlicko (moje rodné místo), kam se o víkendu opět chystám, baví mě kavárna, co nám otevřeli také hned vedle práce (to oni si tam umístili piano), baví me pivo z malého pivovaru Kokeš 🙂 Je toho dost. Dík za příjemný zápisek, zvedl mi dnes náladu, a zjistila jsem, že to, co mě baví, je nutné si připomínat, i zrovna období není nakloněné.

  2. vimneok napsal:

    piána jsem viděla jen na youtube, ale to je naprosto úchvatný nápad teda… teď ještě umět taky hrát… njn, jeden z mých snů…

    líbila se mi Kodaň, hodně připomíná Prahu, kdyby teda byla placatá a kdyby hlavně neměla problém s financemi a korupcí… (fotoreport se chystá)

    a propadla jsem korzetům a šatům od http://riwaa-nerona.com/ budu asi muset začít šetřit… i když kam to pak budu nosit, to taky netuším…

  3. avespasseri napsal:

    Hmmm, taky teď zrovna super náladou neoplývám, tak se ráda přeladím. O piánech nevím, ale připomnělo mi to jedno video, kdy kdesi na nádraží či snad letišti? zpívali nějakou árii z Carminy Burany. Pár zpěváků s mikrofony rozesetí po nádraží a postupně se sházeli a lidi nevěřícně koukali. Bylo to úchvatné.
    Štastnou knížku si zcela jistě kupuju. Nejdřív sobě a pak ji podstrčím jako dárek od Ježíška matce. A možná i přikoupím jednu pro švagrovou. Blog se fakt čte moc pěkně.
    Uherské Hradiště (asi o tom taky napíšu), to městečko se mi strašně líbí. Byly jsme tam před nějakými 2 lety na dovolené! Teď jsme se vrátily s dcerou jen na skok do akvaparku. Super.
    Objevila jsem v Brně park pod Špilberkem, v Kolíně úžasné dopravní hřiště u akvaparku. A co ještě? Nějak mě nic už nenapadá…

  4. tak snad to přeladění proběhlo 🙂 hudba na ulici má vždycky něco do sebe. Naposled jsme slyšeli nějaké studenty v Mariánkách na kolonádě a vždy měli hlouček posluchačů, kteří ani nedutali.

    • avespasseri napsal:

      Nedávno jsem psala na blogu jednoho pouličního hráče, že hru oceňuju, i když se třeba zrovna nezastavím. Prostě to dává okamžiku mnohem krásnější nádech. Dcera jim strašně ráda hází drobné. Loni v Řecku jsme dokonce zažily hráče-houslistu, starého pána, bezdomovce, který vůbec neuměl hrát. Jen šmidlal a volal hopá. Lidé dávali. Oceňovali, že se snaží uživit. Škoda že teď nemám cestu do Prahy na hlavák 😦 A pravda, napadlo mě, co mně teď dělá radost. Objevila jsem geocaching, prý to jde dělat i bez GPS, jen podle mapy, kde si to nalezené GPS přes internet najdu. Dnes půjdem ulovit s dcerou první dvě. Zjistila jsem, že jedna keška je dokonce v parku před domem! To bude zábava!

Zanechat Odpověď

