U kadeřníka

Konečně jsem se byla nechat ostříhat! Ani nemůžu prozradit po jak dlouhé době, protože jsem fakt ostuda. Už jsem na ty vlasy nemohla ani chytnout, jak byly na koncích nezdravé. Kadeřník mě sice ujišťoval, že to není až tak hrozný, ale vím svoje a řekla jsem zkrátit o pět čísel :-). Borec z Brna pochopil a zkrátil a sestříhal a vyfoukal do vln! Hráli jsme hru na hledání stříbrňáků – šedin. Jedna:jedna. Na jaře zkusíme přeliv a už jsem objednaná na prosinec :-).
Koho zajímá, kde jsou skvělí chlapi kadeřníci, tak ve Werner hair v Bolzanově ulici. Musíte projít kavárnou do takového vnitřního dvorku a tam to je :-). Tonda a Petr. Oba za sebou mají zkušenosti z Toni & Guy. Přešla jsem z TG za nimi, jsem radši věrná kadeřníkovi než salonu ;-).
Co vy a vlasy, kadeřníci nebo radši kadeřnice? Jak často chodíte a máte rádi změny?

Fotky berte prosím s velkou rezervou. Neumím se jednoruč vyfotit zezadu a zaostřit :-))

20130824-104131.jpg

20130824-104142.jpg

20130824-104149.jpg

20130824-104206.jpg

Briefly in english 😉
Finally I got my hair cut after a looong time. Shame on me! ;-). I used to have my hair cut in Toni & Guy salon by Tonda. But last time I was there, he moved somewhere else. I found he has a new salon Werner hair togerher with his friend Petr. Shortly – I have a nice new haircut, I like their new place which is elegant, quiet and relaxing place to go.
🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice Fashion se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na U kadeřníka

  1. vimneok napsal:

    paráda 🙂 skoda, ze je to v Brne, to mám krapet z ruky, i když jsem zrovna v ČR… já se většinou stříhám sama, ale jednou za půl roku cca zajdu na profi úpravu… sranda je, že nosím velmi podobný účes jako máš ty, akorát na delších a černých vlasech… Btw, jak to máš vpředu? Ofinu nebo patku?

    • Nee, jen ten kluk byl z Brna, tohle je v Praze vedle Opletalky. Ve předu to mám cca po bradu, ofinu mít nemůžu, nosím to rozhrabané, jak to zrovna padne 🙂 někdy pěšinka vlevo, někdy uprostřed, někdy vpravo

      • vimneok napsal:

        ahaaa 🙂 tak třeba až budu zase v Práglu…
        jo tam se snad dohrabu koncem roku, pokud mi ty vlasy teda porostou, nějak to neroste… ostříhala jsem si totiž ofinu, chvilku to bylo fajn, ale už mě to nebaví… odrůstání je šílený :/ mám to teď akorát do očí…
        Jinak docela dlouho mi trvalo, než jsem našla kadeřnici, která udělá to, co chci já.. teď jsem docela spokojená, dokonce respektuje, že nechci žádné tužení, gelování a lakování…

      • Kluci jsou super, je s nima sranda, vlasy umí, asistenti donesou dobré kafe, tak víc už nehledám 🙂 Já jsem už objednaná na prosinec k Tondovi. Jestli víš termín, kdy tu budeš a chtěla bys je zkusit, asi jim napiš nebo zavolej. Teď v létě jsem na termín čekala měsíc.

      • vimneok napsal:

        ty jo… vim, budu pres Vanoce… diky, kouknu

  2. avespasseri napsal:

    Ještě i kafe? To je super! Také jsem čerstvě ostříhaná 🙂 Asi týden. Nic extra, jen zastříhnout do bývalého střihu, chodívám párkrát do roka. A barvu už taky brzo budu potřebovat, když se ty kudrliny u kadeřnice trochu srovnají, tak už to vypadá pomalu jak melír :-))

  3. Alizia napsal:

    Diky za tip na kadernictvi, stale hledam to svoje srdcove 🙂

Zanechat Odpověď

