Plínky – pokračování a dokončení :-)

Vypadá to, že to Junior zvládl a je bez plenek! 🙂

Začali jsme někdy na začátku srpna. Počasí nám hrálo do karet – chodil jen v tričku a čůral na kytičky. Pak jsme byli týden u babičky a dědy na jihu a tady už jsem mu nedávala plínky vůbec. Teda přes den vůbec a měl jen jednu plínku na noc. Po návratu do Prahy jsem přestala i s tou noční plínkou. A je to.

Chodí a říká si. Říká si i ve školičce hlídací tetě. Je srandovní, že má i malé prdíky jako „kaká“, ale radši ať přijde častěji než vůbec :-). Cestování autem taky zvládá bez plíny. Poslední balík, co jsem měla doma, už máme ve skříni pro někoho dalšího.

Plenkové období je nejspíš za ním! A za dvanáct dní má dva roky. 🙂

no diapers

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Plínky – pokračování a dokončení :-)

  1. avespasseri napsal:

    Blahopřeju! Může se zdát podivné, že taková drobnost může člověka tak potěšit, ale já ještě vzpomínám a chápu :-)))

  2. Gleep napsal:

    Gratulace! To vypadá dobře 🙂

  3. Alizia napsal:

    No tak to je bomba, to je fakt sikovnej! To my jeste do postele plinku davame 🙂

  4. Držím palce, ať jste taky brzo bez plínek. Když jsem viděla ty ranní plínky suché, tak po 4 dnech jsem mu je prostě přestala dávat. Snad to není náhoda 🙂

Zanechat Odpověď

