Beauty Note – Freeman pleťové masky

Minulý týden jsem zase měla prozkoumávací – poprvé jsem byla v Teta drogerii a poprvé v obchoďáku na Novodvorské :-). Přijde mi to vtipné s tím naším stěhováním, pořád objevuju nové věci.

Ale k té Tetě – mají tam jiné značky než v mém oblíbeném DM, kde umím nakupovat i s páskou přes oči. A je tam i lékárna. Tak jsem hned koupila dětskou micelárku od Biodermy – lepší pleťovou vodu jsem neměla. Je jí litr a je s pumpou. A byl k ní dárek – tučňák, takové to noční světýlko. Junior dostal hračku tučňáka a má rád i umývání obličeje tučňákovou vodou :-D. Světýlko sebou tahal celý minulý týden, dětem do školičky ho taky nesl ukázat.

bioderma

Kromě tohoto jsem se zastavila u regálu s Freeman kosmetikou. Pamatuju si, jak jsem z ní byla hotová, když jsem poprvé přijela do Práglu na přijímačky. Uchvátila mě tenkrát ta barevná balení a pocit, že si můžu koupit kosmetiku z USA!!! :-))) Koupila jsem si tenkrát mini balení meruňkového peelingu, šetřila si ho, až jsem ho ztvrdlý po pár letech vyhodila. Tak jen pro usmání – historie se opakuje. Zase jsem si koupila ten meruňkový peeling, protože teď zrovna žádný nemám, ale jen vzorek-polštářek na pár použití. Z dalších masek jsem vzala jílovou antistresovou z Mrtvého moře s levandulí a bergamotovým olejem.

Meruňkový peeling

Zapomněla jsem, jaký ten peeling byl. Hned po otevření se mi vzpomínky vrátily, ale už ho mám holt doma… Ale tak to zhodnotíme: je to peeling, je krémový, voní po meruňkách, jenže ta zrníčka jsou tak hrubá (namleté skořápky ořechů), že si to na obličej už nedám. Možná dřív když jsem měla mladší hroší kůži, ale teď leda tak na tvrdé paty nebo ošoupaná kolena. A taky jsem už zhýčkaná jemnými daleko lépe obrušujícími peelingy – naposled tou mikrodermabrází. Hledala jsem nějaké recenze – tady slečna píše, že byla nadšená a rozzářená. Asi je mladší, po třicítce fakt nedoporučuju. 🙂 Ale píše taky o okurkové slupovací masce, tak tu si píšu pro změnu na seznam.

merunka freeman

Antistresová maska s minerály z Mrtvého moře

Je tyrkysová! Byla jsem jak šmloula (sorry, fotit se fakt nebudu :-)). Je to klasická zasychací maska, která slibuje vyčištění do hloubky, revitalizaci a zjemnění pleti. To všechno udělá – vyčistí póry, vyživí, pleť je hladší na dotek. Ale nejhladší ji mám po Idealistu od Estée Lauder, to mi nikdo nevymluví. Zmenšené póry se u mě nekonaly. Docela se těším na tu okurkovou, ta by měla být expert na zmenšování pórů. Tady je pár pochvalných recenzí této masky od jiných uživatelek.

freeman claymask

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Beauty Note – Freeman pleťové masky

  1. neteřinka napsal:

    Mně kosmetička říkala, ať zapomenu na peeling s jadýrky ovoce, že je strašně drsný a na obličeji vznikají mikrojizvy …. takže na nohy by mohl být fajn 🙂 M.

Zanechat Odpověď

