Podzimní nehty

Máme tu podzimní počasí a moje nálada na barvy se změnila v hnědo-šedo-černo-rifle 🙂 a hlavně teplo, teplíčko, mikinky, svetry. Dnes dokonce vyrazily ven džíny s normální výškou pasu, ne super low…
A tak jsem přelakovala 🙂
Na nohou mám vínově červenou a na rukou aktuálně barvu kafe s mlíkem :-).
Minulý týden jsem na netu našla nějaké podzimní trendy, tak tlumené hnědošedé odstíny jsou teď hodně oblíbené. Ještě, že mám zásobu asi čtyř takových laků. Hned zítra jdu do dalšího 🙂

20130911-221030.jpg

20130911-221041.jpg

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Podzimní nehty

  1. vimneok napsal:

    pekna barvicka… ja jedu spis v cervenych a oranzovych, jako podzimni listi…

Zanechat Odpověď

