Podzimní dekorace

Dnes jsem vyzdobila terasu a vstup :-). A když někde ulovím větší dýně, ráda je přidám.
Celé odpoledne jsme venku a užíváme sluníčka. Se sousedkami jsme se shodly, že je lepší dát si společně kafe než mluvit na sebe přes plot. Tak jsem je zavolala k nám. Junior teď zkoumá dýně na zemi a myslí si, že jsou to jablíčka :-).
A k obědu bylo ratatouille. Já ten podzim fakt můžu!
P. S. Jen do doby než začne pršet…

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Podzimní dekorace

  1. avespasseri napsal:

    Já na to vyzdobování moc nejsem… ale je to jedna z těch krásných věcí, které mám do budoucna v plánu. Vypadá to totiž moc pěkně… a hlavně, člověku to navodí už při pohledu příjemnou náladu. I ty fotky 🙂

Zanechat Odpověď

