„Vy jste instruktorka?“

„Vy jste instruktorka?“
„Ne, ale chodím dvakrát týdně cvičit.“
„No já, že jste tak vypracovaná…“

Dnes ráno na pilates
První hodina v dalším fitku, kam budu chodit cvičit
Paní cvičitelka mi vyloženě udělala radost
Ovšem po pár cvicích by asi ráda vzala svoji otázku zpět, když viděla, jak nepropnu nohy 😄😄😄😄😄

Je to jako droga… Co vy a cvičení?

Příspěvek byl publikován v rubrice Wellness se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na „Vy jste instruktorka?“

  1. anarvin2013 napsal:

    Opět se ke cvičení také dostávám – přes léto jsem (snad jako každý rok) pořádně zlenivěla, ono se totiž ani na kolo člověku v těch vedrech nechtělo… a tak zase od září zpět k pohybu a aerobic, TRX a kruhový trénink to jistí. Předloni jsem také chodila celý rok na pilates, je to úžasné cvičení, jen já potřebuji z času na čas cvičení vyměnit za jiné… A proto ráda zkouším nové lekce různých sportů a cvičení… Ono i fitko samo o sobě mě baví, a např. s Jillian Michaels jsem si pár měsíců krásně zacvičila i z pohodlí domova… Nuž tedy, sportu zdar 😉

    • Taky potřebuju změnu. Chodila jsem 3 měsíce na kruhový trénink do fitka a teď budu střídat pilates a cardio cvičení. Tak se těším 😄. Pak zase někam jinam 😊. Tak krásné chvíle u cvičení!

      • anarvin2013 napsal:

        Nejsem si úplně jistá, jestli jsou to krásné chvíle, po včerejším TRX mám opět namožené nohy tak, že sotva lezu po schodech 😀 a to mě hned zítra čeká kruhový trénink, ale ten pocit, když má člověk hodinu řekněme pekelného cvičení za sebou, je k nezaplacení 😉

      • Joooo, jako droga 😉 tak rychlou regeneraci na kruháč :-))

  2. vimneok napsal:

    já a cvičení… cha cha… nějak mi to nejde. Vždycky začnu a pak jsou buď děti marodi s horečkama, nebo já marod, nebo do toho vleze zákonitě něco jiného… budu se muset nad sebou zamyslet…

  3. no jasně, kdybych měla práci, kterou dělám z domova, tak ji taky upřednostním. Já to chápu. Zatím můžu odsunovat věci a dělat si svoje radosti. Dokud to jde.

  4. Alizia napsal:

    Pilates je skvělý, cvičím ho 2x týdně. Hlavně mi hezky zpevnil záda, které mě už konečně nebolí 🙂 Tak ať Tě baví!

Zanechat Odpověď

