Barbora Šťastná – Šťastná kniha

Mám přečteno a trochu i odstoupeno (už louskám dalšího Nesbo :-D).
V srpnu jsem se na Bářině blogu dozvěděla, že jí vyjde kniha. Moc jsem se na září těšila, až budu mít svůj výtisk a začtu se.
A pak to přišlo – návštěva v knihkupectví a večer s hrnkem čaje čtení prvních stránek.

Bára píše stejně jako na blogu svoje každodenní zážitky doplněné o různé citace chytrých (psychologických) knih, studiemi provinčních amerických univerzit… Nechává čtenáře krásně nahlédnout do svého lehce neorganizovaného života, do každodenních radostí svojí rodiny. Připomněla mi spoustu vlastních zážitků a pocitů. Bylo to moc fajn čtení a vzpomínání. Taková generálka po letech, utřídění vzpomínek a zážitků, některé se mi znovu vrátily po opravdu dlouhé době a jsem za to ráda.

Ale… na závěr mám bohužel jedno ALE. Berte to prosím jen jako moji osobní zkušenost, nic proti knížce: já nejsem povídkový typ… tuhle knížku jsem mohla odložit na týden a nestýskalo se mi po ní! Když čtu třeba detektivky (vlastně nic jiného nečtu… aha :-D) tak každou volnou minutu žiju tou knihou, čekám až se budu moct alespoň na patnáct minut začíst, pořád na ten příběh myslím. Při povídkách ne. A mě docela mrzí absence toho pocitu, že jsem do knihy vtažena a běží mi v hlavě jako film. Máte to taky tak?

Knížku dostane nejspíš hodně lidí pod stromeček – určitě je to krásný dárek, dovedu si ji představit pro maminky, babičky, kamarádky, jako takové pěkné pohlazení na duši. Ovšem někomu, kdo hledá příběh, tomu radši kupte posledního Larse Keplera :-D. Já si o něj Ježíškovi rozhodně napíšu už tento víkend, až ho potkám!

stastna kniha BS

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Knihy se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Barbora Šťastná – Šťastná kniha

  1. Alizia napsal:

    Diky za recenzi, Barin blog ctu celkem rada, ale na knihu by me asi neukecala 🙂 Jako darek vsak myslim, ze urcite mnoho lidi potesi 🙂 Davam prednost take spise napinavejsim knizkam, nebo tem s neobvyklou zapletkou 🙂

  2. avespasseri napsal:

    Já ty knížky s příběhem přestala mimo jiné číst právě z toho důvodu, že jsem pak už kolikrát nedokázala myslet na nic jiného 🙂 Tak jsem přesedlala na moderní vizuální umění – Dextera :-)))) Ale tuhle knížku dostane pár lidí pod strom. Ale asi si ji sama nepřečtu, když tak na to koukám. Sama si kupuju jen to, co vím, že doma mít potřebuju. buď je to knížka odborná, nebo nějaká taková, ke které nemám důvod se vracet, když tedy vím, jak to dopadne :-)A proto, bohužel, nepokračuju v rozrůstání naší domácí knihovničky u rodičů…

  3. Většinou si vyberu dobře 🙂 Na podobné tituly půjdu příště do knihovny 😀

Zanechat Odpověď

