Burčákový pochod

Nejlepší podzimní akce, jakou znám. O tom, že jsem z jihu Moravy víte, ne? 😀

Zbytek netřeba dodávat…

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Burčákový pochod

  1. avespasseri napsal:

    Manžel je Moravák, od pití burčáku mě odrazuje (netuším proč a přitom já ho tak ráda pívala, hlavně v Praze mezi přednáškama :-)). Ani do sklípku mě nechce vzít :-((

  2. Alizia napsal:

    Závidím, letos jsem měla příležitost ochutnat dobrý burčák jen jednou 🙂 Bezva fotky 🙂

Zanechat Odpověď

