Medový štrůdl

Včera jsem upekla božský štrůdl. Manžel si pochvaloval, že lepší nejedl :-). Bohužel nemám fotky kromě jedné s posledním kouskem, který jsem si ulovila. Všechno mi snědli :-). A příprava byla tak rychlá, že jsem vlastně ani fotit nestihla.

Ingredience:
Listové těsto
2 jablka
Rozinky
Med
Skořice
2 lžíce cukru krystal

Jablíčka jsem oloupala a nakrájela na malé kostky, přidala půlku sáčku rozinek, které jsem předtím spařila horkou vodou. Zasypala jsem to cukrem a skořicí a přidala dvě lžíce pastového medu. Vše jsem promíchala a dala na těsto (aby byla směs ve dvou zatáčkách).
Pekla jsem na 160st asi půl hodiny.

Udělejte radši dva, je výborný a hned se po něm zapráší :-).

20131031-105627.jpg

Příspěvek byl publikován v rubrice Jídlo se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Medový štrůdl

  1. Sedmi napsal:

    Ty mi teda delas chute… 🙂 btw cetla jsem v nadpisu nejdriv metrovy strudl 😀

Zanechat Odpověď

