Obočí od Chanelu

Dnes mám nové obočí 🙂
Byla jsem v nákupním centru a zastavila se u stánku Chanel, kde jsem okukovala jejich tři novinky v péči o pleť. Dostala jsem skvělou přednášku, jak který kousek funguje, ale pro vzorky mě nakonec poslali do Douglasu :-(. Nevadí, ve stánku neměli kromě vzorků ani volno na líčeni, v parfumerii ano! Tak jsem se dostala do luxusní Chanel péče :-).
Zkusila jsem vše od odličovací vody po rtěnku. Komplet péči a makeup. Dostala jsem vzorky všech tří novinek a navíc i čistící masky a slečna vizážistka mě znovu odkázala na Chanel stánek, kde mi ještě dali tašku se vzorky několika vůní, rtěnek a makeupu.
No ale co mě nejvíce potěšilo bylo moje nové obočí! Poprvé mi někdo ukázal správné líčení mého obočí i rychlé triky. Poprvé mám správný odstín ladící k mým vlasům. Vypadám jinak, nevím nakolik to půjde na fotkách vidět, ale mám pocit dobře udělaného makeupu. 🙂 a o tom to je, ne?!
Jestli jste zvědaví na ty tři novinky, tak jsou to: Le Jour, La Nuit a Le Weekend. Tři přípravky, kdy každý se používá v jinou dobu podle názvu a to jako první věc po odlíčení. Cílem je harmonizovat přirozené pochody pleti vlastní, ve dne oživit, v noci regenerovat a o víkendu znovu obnovit.
Vzorky mám tak na týden, tak se moc těším na zkoušení.

Co vy a makeup? Líčíte se každý den nebo jen občas? Vystačíte si s pár drobnostmi nebo používáte vše od korektoru po fixační sprej? Jsem zvědavá :-)).

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Obočí od Chanelu

  1. Alizia napsal:

    Tak na ty 3 kroky od Chanelu jsem zvědavá, jak s nimi budeš spokojená. Dost jsem nad nimi uvažovala (a stále uvažuji!). Ale nevím, jestli to zas jen není nějaký marketingový chyták 🙂 No jinak já se musím kvůli své hrozné pleti malovat každý den :-/ Ale našla jsem si přírodní makeup, který neucpává póry, tak aspoň tak 🙂 Jinak obočí si taky každý den musím domalovávat, mám paletku od Benefitu, ta mi přijde fakt dobrá!

  2. Ali, zatím to vypadá dobře, ale zhodnotím to všechno, až to vypatlám :-). Minulý týden se mi udělaly záněty na čele i bradě – chytla jsem od Juniora jeho bacily a namísto zánětu krku nebo dutin jsem to měla na obličeji. Nikomu to nepřeju, to nešlo ani zamaskovat. No a po Chanelu se to rychleji hojí a pleť mám hladkou po třech aplikacích… uvidím, co na konci kůry.

    • Alizia napsal:

      Vážně? Tak to na tom asi něco bude 🙂 Joj, tak to muselo být nepříjemné, no to jsi mě nahlodala, jestli jsem ty svoje šílenosti taky neměla z nějakého takového bacilu, s dcerkou jsme prodělali takovou ošklivou nemoc a je fakt, že já jsem ji nějak neřešila a nevyležela, tak se mi to mohlo odrazit i na tom obličeji :-/ Ty bacily jsou fakt nevyzpytatelný…Tak hlavně, že se to už hojí, pak se těším na dojmy po celé té kůře 🙂

Zanechat Odpověď

