Moleskine LEGO

…wtf??!! Husté! Letos jede všechno okolo mě na LEGO vlně. Máte to taky tak nebo se vás to vůbec nedotklo?

Od té doby, co Junior dostal svých prvních několik sad k narozeninám (samozřejmě to byly i tipy pro návštěvy, proto toho má tolik), je to jen o této stavebnici. Alespoň já mám ten pocit. Najednou jsem potkala spoustu oblečení, doplňků a jiných věcí ve stylu LEGO. No a nejvíc mě dorazilo, když jsem šla hledat Moleskine diář na příští rok a objevila LEGO kolekci! Vloni to byl Malý princ a Star Wars (Prince má Junior taky rád, takže letos mám denní oranžový Little Prince).

Ale LEGO diář s originální LEGO kostičkou! 😀 Mě to dostalo, takže můj Moleskine diář na příští rok je malý černý týdenní s LEGO kostkou, na kterou si můžu něco postavit :-D.

A jsem zvědavá, co v Moleskine vymyslí na příští rok… už teď se těším!

Příspěvek byl publikován v rubrice News se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Moleskine LEGO

  1. Sedmi napsal:

    U nas zatim jede duplo… ale lega mame dve velke bedny jeste po mne s brachou a po manzelovi 😀

  2. avespasseri napsal:

    Já lego nikdy nestavěla, ani duplo, manžel asi taky ne, protože po něm nic takového doma nemáme. Tak max. ty kostky. Tak si tak říkám, kolik jsme už ušetřili :-)))))

Zanechat Odpověď

