Podzimní nehty – Vol. 3

Další nová podzimní barvička od Mary Kay v odstínu Amethyst Smoke.

Lak má poněkud užší štěteček než moje oblíbené Essence laky, ale nalakovala jsem se s tím taky. Někomu užší štětečky mohou vyhovovat, mně se zase líbí ty širší, které mi sedí přímo na šířku nehtu. Dala jsem dvě vrstvy a bez nadlaku vydržel 3 dny. No a barva… super tuper nejlepší fialovo-šedavo-hnědo podzimní jakou znám 😀

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Podzimní nehty – Vol. 3

  1. Sedmi napsal:

    zajimava barvicka 🙂 ja mam ted oblibenou takovou decentni koralovo ruzovou, ktera jde jak k ruzovym tak k vinovym nebo cervenym vecem. mozna se hecnu a dam taky fotku 😀

Zanechat Odpověď

