Beauty Note – Chanel Le Jour, La Nuit, Le Weekend

Tento článek si tak trochu dlužím z minulého týdne. Už mám dávno vyzkoušeno a pleť si znovu dělá co chce. Tak jdeme na to!

Co to je a jak to funguje? Tři nové výrobky jsou séra. Podle doby používání se jmenují Le Jour (denní použití ráno), La Nuit (použití na noc), Le Weekend (o víkendu ráno i večer). Proč takové rozdělení? Séra by měla srovnat bioritmy pleti vlastní, které si prací, stresem, ponocováním, nezdravým životním stylem a prostředím každodenně vyvádíme z míry. Zní to asi divně, ale o to víc mě to lákalo k vyzkoušení. Trochu mě překvapilo, že až při konzultaci s vizážistou Chanelu jsem se dozvěděla, že jde o séra, v reklamách to na mě působilo jako že ty výrobky plně nahradí denní i noční péči, kterou mám doma. Omyl. Weekend se používá jediný sám bez vašeho oblíbeného denního či nočního krému. Ke zbylým dvěma přípravkům je zapotřebí použít i hydratační péči. Ostatně při prvním použití to samy poznáte. A teď k jednotlivým přípravkům.

Le Jour

Denní sérum by mělo pomoci pleti poprat se s každodenním stresem a znečištěným prostředím. Mělo by projasnit a zmenšit póry. Obsahuje výtažky z jasmínu (příjemná vůně), kyselinu salicylovou na projasnění. Vypadá jako poloprůhledné sérum, balení je s pumpičkou. Jedno zmáčknutí by mělo být dostatečné na jedno použití na obličeji a balení by mělo vydržet na 230 zmáčknutí – tj. 230 pracovních dní (přibližně 10 měsíců!?). Cena okolo 2,100Kč (dívala jsem se jen v Douglasu). Mně nejdřív příjemně překvapila vůně – dlouho používám neparfémované věci a matně si vzpomínám, kdy mi naposledy nějaký krém nějak příjemně voněl. U EL jsem používala hydratační řadu a tam jsem vždy vrzala zuby nad vůní připomínající salátové okurky… Lancome HydraZen byla moc příjemná, připomněla mi dávnou vůni z dětství – babiččin krém s růžičkou na kelímku :-). Pak dlouho nic voňavého od Clinique a La Roche… a teď překvapení u Chanelu. Rozhodně jedna z nejlepších vůní, pokud to už musí vonět. No a účinky… skvělé. Začala jsem s používáním, když se mi hojilo čelo a brada po sérii zánětů. Hojilo se to hodně rychle, póry jsem měla zatažené, neleskla jsem se tolik, pleť byla méně mastnější, i když jsem používala pořád stejný krém pro hydrataci. Zkusila jsem nejdřív sérum bez krému, ale vydržela jsem jen asi hodinu, jak to táhlo. No ale nikdy člověk nepoužívá jen samotné sérum, že.. Pleť byla celkově hutnější, lépe vypadající a sjednocená. Jednou jsem dokonce vyšla bez makeupu jen s troškou korektoru na pár stroupků. Měla jsem z toho hodně dobrý pocit.

ultranova_lejour_noir

La Nuit

Jestli jsem u předchozího přípravku chválila jasmínovou vůni, toto sérum s kadidlem je naprostá bomba. Je to noční parfém pro vaši pleť :-). Nádherná vůně na noc – uklidňující a smyslná. Noční sérum by mělo pleti nahradit plnohodnotný spánek (vhodný pro matky malých dětí! :-D). Mělo by hlavně regenerovat. Strukturou je krémové, hutnější než denní sérum. Znovu se používá na vyčištěnou pleť a následně se použije hydratační krém. Cena je stejná jako u denního séra, výdrž taky. Ve složení je kromě kadidla, které se hojně používá u Chanelu v parfémech, také kyselina hyaluronová, která skvěle váže vodu a pomáhá i v boji proti vráskám. Hned po první noci, která u nás díky Juniorovi není z hlediska spánku ideální, byla pleť krásně obnovená. A další noci to jen potvrdily. Kdybych měla říct nejlepší přípravek z těchto tří, je to noční sérum kvůli vůni a výsledkům na pleti. Regenerace i bez spánku… skvělé. Ovšem po skončení používání vás zklame jakákoliv jiná péče. Nezkusila jsem nic, co by takhle regenerovalo. Ani noční sérum od EL, které je navíc ve stejném množství o pár stovek dražší.

ultranova_lanuit_noir

Le Weekend

Víkendové sérum se používá jako samostatný přípravek bez denních či nočních krému, pouze na vyčištěnou pleť. Konzistencí je někde mezi denním a nočním sérem – mléčná polotekutá konzistence. Znovu by mělo stačit jedno zmáčknutí aplikátoru a s uváděnými 230 dávkami v lahvičce vyjde zhruba na 57 víkendů, tj. rok (!!). Cena je okolo 2,600Kč (Douglas). Víkendové sérum má za úkol restartovat pleť po celotýdenním stresu a shonu, vyrovnat všechny procesy v pleti. Funguje jako enzymatický peeling. Obsahuje růžovou vodu, která jemně voní (nejméně ze všech tří přípravků) a která zklidňuje pleť. Neméně důležitou látkou je kyselina glykolová. Tato kyselina se používá při chemickém peelingu a pomáhá při vyhlazování vrásek, jizev po akné, hyperpigmentaci. Když mi u Chanelu řekli, že jde o enzymatický peeling, byla jsem mírně zklamaná, protože enzymatický peeling mám doma a po pár použitích mi pleť začala reagovat červenáním. S víkendovým sérem jsem na tom byla podobně – první aplikace pálila, druhá pálila méně a byla jsem červená asi půl hodiny, další víkend jsme byli ve slaném bazénu, s tím se toto sérum taky moc nemusí. No až třetí víkend můžu říct, že jsem byla bez reakce. Možná si pleť zvykla? Toto jediné sérum by šlo koupit samostatně, pokud někdo nechce všechny tři přípravky. Denní a noční musí být spolu kvůli účinkům.

ultranova_leweekend_noir

Kdybych měla shrnout svých 14 dní s Chanelem, musím říct, že se kvalita mojí pleti hodně zlepšila. Rychleji se mi hojily dřívější stroupky, za celou dobu se mi vytvořily asi 3 pupínky, což je u mě ideální stav. Pleť byla s menšími póry, vyhlazená, měla daleko lepší strukturu než předtím, vše se rychleji hojilo, ráno jsem vypadala opravdu svěží, makeup vypadal na vyživené pleti lépe.. prostě samá pozitiva.

Ovšem po ukončení péče… první ráno jsem na sebe koukala do zrcadla a byla zděšená, že můj noční krém prostě nefunguje… přes den se lesknu, i když se mažu krémy na smíšenou pleť. Pupínků se dělá hodně zase jako předtím. Tak nevím, jestli ta kůra byla natolik krátká, že po skončení není nic vidět? A co by se stalo po skončení celoroční nebo desetiměsíční kůry? Všechna séra jsou zhruba za 6,800Kč. Mám takový divný pocit, že utratím za kosmetiku zhruba stejně, i když se snažím vybírat levnější věci. Naženu to množstvím.

Zkusím vymyslet, jak ty přípravky pořídit levněji a pak se znovu těším na ten nádherný opečovaný pocit a skvěle vypadající pleť! 🙂

chanel trio

Co vy a kosmetika? Kolik peněz jste ochotné do péče vložit? Používáte něco od Chanelu?

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Beauty Note – Chanel Le Jour, La Nuit, Le Weekend

  1. Alizia napsal:

    Skvela recenze! No ja na kosmetice nesetrim, stale mi neco dochazi a porad kupuju nejake kremy, takze utratim celkem dost 😦 Toto je ale supa, abych zacla setrit 🙂

  2. Sedmi napsal:

    ja jsem v tomhle asi kapku jinde… moc na tyhle drahe kremy neverim, namazu se klidne i modrou indulonou nebo bepanthenem nebo proste tim, co je po ruce… nebo staci i olivac 😀

Zanechat Odpověď

