Jak funguje Mimibazar? – pozor, ať vám není špatně

Nedávno jsem narazila na článek, který trefně a občas velice nechutně popisuje zvrácenost uživatelů serveru Mimibazar. Vypadá to, jako by se z nich stala sekta – matky, které se s nástupem na mateřskou transformovaly a vypnuly mozek, tráví čas chatováním s ostatními matkami, hledáním zdraví škodlivých receptů (tatarka do trouby?!). Generalizuji na matky, předpokládám, že otců na rodičovské tam bude chodit minimum. Skupinka jako by měla vymytý mozek a slovní zásoba se zmenšila jen na zdrobněliny – od snažilky, těhulky po mimíska a jiné nechutnosti, které mimino vyrábí.

Ostatně – přečtěte si sami a udělejte si názor TADY.

Já nechápu, co to je za trend, ale autor článku ty fanatické uživatelky hodně trefně vystihuje.

Abych ale nekázala vodu… taky jsem tam zaregistrovaná kvůli rozprodávání svého oblečení a různých věcí z domácnosti. Na tohle je Mimibazar dobrý, protože ženské, které sedí doma, mohou koupit věci alespoň po internetu. Většinou nejsou z velkých měst a nemají některé obchody v dosahu. Na chaty nechodím a jediný recept, co jsem tam kdy hledala byl na dezert. Kečupovou polívku doma nevaříme.

😀

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Ostatní se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Jak funguje Mimibazar? – pozor, ať vám není špatně

  1. Urschula napsal:

    Kdysi jsme četla tento příspěvek, přijde mi vtipnější než ten pana Smutného…ale je vidět, že mimibazar je skutečně fenomén 🙂

  2. avespasseri napsal:

    Aha… no, to je fakt síla. Já tam moc nechodím… párkrát jsem zabrousila na mimiaukci (to byl adrenalin!) a že je to až tak strašné jsem si nikdy nevšimla 🙂

  3. avespasseri napsal:

    … řekla bych, že ve větších dávkách smrtelné…

  4. Alizia napsal:

    No to je celkem zname, ze MMB je peklo, parkrat jsem tam taky dala inzerat a nastesti na podobne vyrazy, jako autor clanku uvadi, jsem nenatrefila, ale je fakt, ze na fora jsem si netroufla jit, asi bych to dlouho rozdychavala 🙂 Staci, kdyz nekde narazim na recept z mmb typu knedlikova pizza nebo ta kecupova pomazanka, to si nevymyslis 🙂

Zanechat Odpověď

