DIY – Vánoční přání

Tento týden jsme měli na programu další DIY vánoční projekt – přáníčka pro rodinu a kamarády.
Nejdříve jsem chtěla přání koupit, ale pak jsem potkala všehny ty Tchibo vychytávky a bylo rozhodnuto – letos si je vyrobíme!
V Tchibo jsem tedy koupila sadu kartiček s obálkami, sadu děrovaček a sadu dekoračních per.
Nejdříve jsme s Juniorem děrovali obálky a přání. Moc ho to bavilo.
Pak jsem do každého napsala text a pomalu přemýšlela o zdobení. Musím se přiznat, že jsem neměla nervy na zlatou barvu všude po bytě, tak zdobení proběhlo v době, kdy byl Junior ve školce.
Některé fotky byly už na Instagramu, na další se podívejte tady.
Snad se budou příjemcům líbit :-).

Co vy a přáníčka – posíláte je poštou nebo radši píšete sms a přes sociální sítě?

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na DIY – Vánoční přání

  1. Sedmi napsal:

    paráda 🙂 my posíláme pravidelně PFko, ale už jen mailem…

  2. Alizia napsal:

    Krasa! No tak my s pranickama silne pokulhavame… Hezka inspirace 🙂

Zanechat Odpověď

