Beauty Note – Estée Lauder Advanced Night Repair sérum a korektor

Minulý týden se mi na Instagramu v odebíraných kanálech objevilo nějak moc fotek nočního séra Advanced Night Repair od Estée Lauder. Jde o jeho druhou verzi Synchronized Recovery Complex II. Nebyla to náhoda, že šlo netem tolik fotek – kdo si předplatil Marie Claire, dostal toto sérum jako dárek k předplatnému. Nevím, jaká velikost to byla, ale i 30ml je velice hodnotný dárek a vydrží minimálně půl roku. Já jej teda neobjednala, i když akce to byla skvělá, protože mi tohle sérum prostě nesedí. V létě jsem si byla pro vzorky, zkoušela jsem přibližně týden, a minulý týden znovu. Jen se mi potvrdilo, co jsem si v létě řekla – jednička byla u mě lepší než dvojka. Po dvojce, která slibuje ještě lepší regeneraci a nahrazení osmihodinového spánku jsem vypadala stejně jako bez séra. Prostě bez účinku, bez regenerace, bez odpočaté pleti. To by ani nevadilo, ale hlavně se mi dělaly pupínky, až na některých místech boláky. Myslela jsem nejdřív, že to bude spojeno s tou mojí oslabenou imunitou a zánětlivými projevy. Ale minulý týden se mi to jen znovu potvrdilo. Zase jsem zkoušela, imunitu mám aktuálně poléčenou a hned po první noci zase nové pupínky. Tohle už nebude náhoda, to bude účinek séra. Takže za mě bohužel ne.

Zajímalo by mě, jestli to má někdo stejně. Co říkáte na dvojku? Jak se vám jeví v porovnání s první verzí?

Ale abych EL jen nehaněla, když jsem byla v srpnu pro vzorky, dostala jsem je vlastně jako dárek k nákupu korektoru Double Wear Stay-In-Place Flawless Wear Concealer. A je to ten nejlepší korektor, jaký jsem zatím potkala! Je v tubě a nanáší se houbičkovým aplikátorem – podobně jako některé lesky na rty. Má příjemnou polotekutou konzistenci – není ani moc tekutý, ale není ani hutný. Příjemně kryje. Dá se nanést přímo na pleť nebo na makeup nebo až na pudr, nedělá fleky, šupiny, jde pěkně rozetřít do ztracena. Je ideální pro použití i okolo očí. V Čechách je asi ve třech barvách, kdy první je světlá béžová (pro mě na zimu), další středně béžová (tu mám na léto) a pak tmavší béžová pro vysolárkované blondýny. 😀 Ten střední odstín jsem si koupila v normální velikosti v létě a ten světlejší na zimu jsem teď měla v mikulášském balíčku – byl tam jako vzorek v poloviční velikosti spolu s dalšími miniaturami k úžasné řasence Sumptuous Extreme.

Mikulášský balíček

Co vy a EL, používáte? Jaké máte svoje favority?

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Beauty Note – Estée Lauder Advanced Night Repair sérum a korektor

  1. Alizia napsal:

    No tyyjo, tak to doufam, ze se po nem taky neosypu, to by mi tak chybelo 😦 jinak diky za tip na korektor, kouknu po nem 🙂

Zanechat Odpověď

