Co se mi líbí v prosinci?

Prosinec je v polovině a co nestihnu do Vánoc, už pak neudělám. Máte to taky tak? Období mezi svátky je pro mě pouze o rodině, návštěvách, potkávání starých známých a o cestování napříč republikou. Letos nejedeme pouze na jih, ale pak i na silvestrovské hory, tak to bude také o rychlém praní, sušení a balení zimních věcí. Já se tak těším na sníh! Ale abych nepředbíhala… v prosinci jedu na:

Dekorování bytu

Před Vánoci je to samozřejmost, ale letos s novým bytem mě to baví zase o něco víc. Některé dekorace jsem použila z původního domu, některé jsou konečně dotáhnuté do konce, jako například venkovní osvětlení. Na domě jsme měli jen takovou světelnou hadici a vypadalo to velice podivně. Teď máme podél celého bytu nad terasou girlandu z malých led světýlek, které září jako malé hvězdičky :-).

DIY – „urob si sám“ 🙂

Letos jsem stihla vytvořit dva adventní kalendáře a dekorovat 30 vánočních přání pro rodinu a přátele. Co ale nestihnu je pečení cukroví, proto velice děkuji mamce, od které mám krabičku perníků a vanilkové rohlíčky s lineckým cukrovím. Víc toho nepotřebujeme, protože hned po Vánocích jedem k našim, tj. ke zdroji :-).

Předvánoční setkávání, svařáky, večeře

Je zvláštní, že během roku se s některými kamarádkami nemůžeme několik měsíců domluvit na vhodném termínu a v prosinci to jde. Asi vidina Vánoc nutí lidi potkávat se. Každopádně jsem moc ráda, že se můžu se všemi vidět a chvilku popovídat. A taky zajít do příjemných restaurací, jako je třeba oblíbené Café Louvre. Ten jejich bramborový salát na vídeňský způsob… a čaj o páté pro dva… a snídaně! Mohla bych tam chodit třikrát týdně :-D. BTW to mi připomíná, že jsem si pořád nenašla ten správný recept na bramborový salát! Nemluvě o shánění ingrediencí…

Fotky

Od té doby, co máme Juniora, najde pár nejbližších pod stromečkem i fotky nebo koláže v rámečku. Letos zase :-D. Minulý rok jsem nechala poprvé tisknout v DM Paradies Foto a fotky i koláže vyšly na jedničku. Letos jsem dělala jen fotky. Mají skvělou akci, která trvá až do 2.1. (stihnete tak vytisknout i vánoční momentky) – 1,99Kč za lesklou fotku 10x15cm. Musím ale říct, že jsem tiskla mix fotek z foťáku a mobilu a každá má trošku jiný rozměr. Není to nic dramatického, do alba nebo rámečku se to pěkně vleze, ale tak půl centimetru tam bude. To mě přivedlo na myšlenku – nechat fotky z mobilu resp. upravené z Instagramu, kterých mám hodně, tisknout někde jinde. V průběhu roku jsem četla velice pochvalné recenze na Printic. Služba je z Francie a stačí přes telefon nebo počítač označit fotky, odeslat a za pár dní máte doma oranžovou zásilku. Jedna fotka vyjde zhruba na 20Kč. Namátkou jedna recenze s postupem tady. Cena se mi ale moc nezamlouvá a tak jsem hledala dál… Skvělého nápadu se naštěstí chytli i domácí borci, tak máme v Čechách Vyvolej.to! Jedna fotka by měla vyjít na 9Kč, což se mi zdá už přijatelné. Plánuji to zkusit někdy začátkem roku, až budeme mít vánoční a silvestrovské momentky :-). Taky se nechci plést do vánočních zásilek, když to zas tak nutně nepotřebuji. Postup objednání se zdá být taky jednoduchý – pustíte si jejich web z mobilu nebo tabletu, přihlásíte se na Instagram, označíte fotky k tisku a zmáčknutím tlačítka odešlete. Dojdou buď poštou nebo jsou k vyzvednutí v obchodě na Praze 3. Jednoduché, že? Hlavně se mi líbí, že se poprali s tím čtvercovým instagramovým formátem. Fotky vypadají jako z Polaroidu, jsou s takovým bílým rámečkem okolo. Tak se těším na focení, objednávku a pak vám napíšu, jak to dopadlo :-D. Hlavně teda aby bylo čím fotit… ale to snad zařídí Ježíšek ;-).

Tak krásný prosinec a napište mi, na čem teď ujíždíte vy :-).

Příspěvek byl publikován v rubrice Ostatní. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Co se mi líbí v prosinci?

  1. avespasseri napsal:

    Krásná výzdoba… koukám, že mám ještě rezervy :-)) Prima inspirace pro příští rok 🙂

Zanechat Odpověď

