Pečená zelenina

Dnes to bude o jídle. Mohli jste vidět pár fotek na Instagramu.
Variace na pečenou zeleninu mám moc ráda. Bez velkého vaření je oběd hotový. A taky se mi líbí, jak se krásně promísí chutě a vůně.

V první verzi jsem uvařila brambory a kuřecí maso. Do pekáče jsem dala lilek, cuketu, červenou papriku, fenykl a olivový olej s rozmarýnem. Pak trochu soli, kmínu a pepře. Vše se chvíli peklo než zelenina povolila, pak jsem přidala předvařené brambory a maso a ještě spolu dopekla. Do pekáčku jsem přilívala po lžičkách kuřecí vývar, aby zelenina nebyla moc suchá.

A dnes je k večeři zbytek zeleniny upečený tentokrát s rajčatovou omáčkou a masovými koulemi. Pravda, ty nejsou moc dietní, ale jednou za čas se to dá. 😉
Když byla dýňová sezona, pekla jsem lilek, dýni a brambory a k tomu bylo hovězí maso. Mňam. 😉

Taky vaříte takové rychlovky? Jaké máte svoje oblíbené?

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Jídlo se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

