Beauty Note – Suchý šampon Schauma vs. Balea

Kadeřník mi na poslední návštěvě poradil suchý šampon na zvětšení objemu mých těžkých vlasů a jejich celkové odlehčení a nadzvednutí. V té době jsem o suchém šamponu slyšela poprvé a vůbec jsem si nedokázala představit, jak takový produkt funguje v praxi.

Teď mám vyzkoušeno a cítím potřebu se s vámi podělit o zážitky se dvěma produkty, abyste nevyhodili peníze za šunt.

Schauma vs Balea

Používala jsem suchý šampon Schauma a  Balea, oba z DM Drogerie.  Princip suchého šamponu je ten, že si na suché vlasy nastříkáte ke kořínkům přípravek, který vmasírujete, následně vyčešete a máte načechrané vlasy, mastnota zmizí. Opravdu vám to dá jeden den před umytím navíc, když zrovna nemáte chvilku a nechcete mít máslo na hlavě. Co vám budu povídat, maminy to ocení :-D.

Na Schaumu byl v DM kdysi kupon s 50% slevou, tak jsem jej pořídila jako první. Bohužel. Na výběr byla verze ve vůni Cotton Fresh. Ne každý výrobce ale z bavlny umí udělat příjemnou záležitost jako Yves Rocher a jejich bavlníková řada. Ale to jen tak na okraj. Šampon divně smrdí, jinak se to bohužel říct nedá, štípe na pokožce a udělá vám šedé vlasy, když ho dáte na jedno místo hodně. A to tak šedé, že to hřebenem nevyčešete a musíte použít ručník a vyloženě ty vlasy vytřít ručníkem, aby to zmizelo. No favorit to není a odvážím ho na Jih k občasnému použití než ho vyhodím.

Balea je oproti Schaumě opravdu skvělý produkt. Mám pocit, že ani nijak nevoní, rozhodně nesmrdíte na deset metrů umělým odérem jako u Schaumy. Neštípe na pokožce, což je rozhodně největší plus. No a taky se mi s ním nepodařilo zešedivět si vlasy. Asi ten sprej líp stříká :-D. Vlasy nadzvednou oba skvěle,  Perlička na závěr – Schaumy je 150ml a bez kupónu stojí okolo stovky, Balea sprej má 200ml a stojí okolo 70Kč.

Používáte suché šampony? Jaký je váš oblíbený?

20140110-191659.jpg

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Beauty Note – Suchý šampon Schauma vs. Balea

  1. Sedmi napsal:

    diky za tip, tu baleu musim zkusit, az se teda dostanu nekam do DMka… tady siroko daleko totiz neni

  2. Alizia napsal:

    Suchace mam moc rada, hlavne ted na ofinu je casto vyuzuju 🙂 Nejlepsi dela Batiste, jen se u nas blbe shani, pak je jeste dobrej Lee Sttaford, ten ma i primo na hnede vlady, takze bez sedin 🙂 S Baleou zkusenost jeste nemam, diky za tip, vyzkousim 😉

    • Taky díky za tipy ;-). Ten Stafford se dá koupit v drogerii?

    • deny napsal:

      Batiste jsem mela, striknul asi 5x a pak konec, cisteni trysky nepomohlo, protrepavani taky ne, cely zbytek spreje se vystrikal na prazdno. Po tom slozitem shaneni me to fakt nastvalo. Ani nemuzu ohodnotit ucinek, to malo co z toho vylezlo nedalo ani na jedno „umyti“.

  3. Danča napsal:

    Souhlasím, Batiste je nejlepší. Měla jsem i od Syoss – rychle se vystříkal. A který je ještě fajn a hezky voní, tak ten od Dove – myslím stojí 145 kč. Nesedí mi Insana z Rossmanu a ten od Schaumy opravdu taky nic moc.

Zanechat Odpověď

