Beauty Note – Krémové rtěnky

Co jiného v zimě než pěkně krémovou rtěnku, že? A když bude matná, o to líp. Lesky a třpytivé krásky si nechám na teplejší měsíce.
Mám pár kousků od různých levnějších či dražších značek, vybírala jsem podle odstínu a hydratačního efektu. Rtěnky, které by vysušovaly vlastně doma už žádné nemám. Při nošení matných rtěnek to ale chce mít rty v dobré kondici, bez šupinek, suchých stroupků a vláčné. Proto jim někdy přes den dopřeju medový nános :-). Skvěle vyživí pokožku rtů a výborně chutná ;-).
Níže na fotkách jsou moje zimní kousky.

Řazeno z leva:
Essence 09 Wear Berries!
Chanel Rouge Allure Velvet 34 La Raffinnée
Lancome Rouge á Lévres Color Fever 216
Astor Lipcolor Butter 013 Magic Magenta
Mary Kay True Dimensions Pink Chérie
Mary Kay True Dimensions Wild About Pink
Mary Kay True Dimensions First Blush
Mary Kay True Dimensions Natural Beauté

Rozlišujete letní a zimní přípravky na rty? Jaké jsou vaše oblíbené? Ráda najdu něco nového 😉

20140130-152944.jpg

20140130-152950.jpg

20140130-152957.jpg

20140130-153002.jpg

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Beauty Note – Krémové rtěnky

  1. Alizia napsal:

    Pěkná sbírka 🙂 Já mám ráda Chubby Sticky Intense, ty jsou skvělé jak na léto, tak na zimu, rty vyživí i jsou hezky syté 🙂

  2. Sedmi napsal:

    ja to rozlisuju jen na den a na vecer, pres den nosim ruzne lesky a na vecer rudou 😀

  3. Ono to ale vypada dobre, kdyz jsou vyrazne jen rty. V pripade vyraznych i oci je pak clovek temer za klauna 🙂

  4. stylewithelis napsal:

    Já jsem se rozhodla vyzkoušet ten Astor… účinky super, ale když jsem doma uviděla na rtech tu barvu tak jsem myslela že mě klepne.. v obchodě to vypadalo jako taková pěkná korálová.. :/ … PS mám 005 Pretty Poppy 😀

Zanechat Odpověď

