Co se mi líbí v únoru?

Další pokračování mojí nepravidelné random rubriky 😀

Nude Nails

Tělové nehty v zimě… docela jsem si je oblíbila. Mám slušnou zásobu jemných tělových, krémových a pudrově růžových laků 🙂 A to jsem letos nekoupila ani jeden nový, heč! 😀

Pořádek v kartičkách

Je mi šoufl při pohledu na přeplněné peněženky, které nejdou zapnout. Naštěstí to nikdy nebyl můj případ. Když ale potkám kamarádku s takovým „problémem“, nechápu, proč s tím něco neudělá… většinou to tak mají neorganizovaní, roztěkaní lidé (soudě podle zkušenosti s mými kamarádkami). Pouzder na karty jsem koupila a darovala už několik, nejradši mám tato, která pojmou až 34 kartiček a mají nádherný design.  Pro fandy mobilních aplikací je tu Portmonka – nahrajete si kartičky do mobilu a pak ukazujete u pokladny jejich čárové kódy. V aplikaci také získáte kupony na různé slevové akce.

A protože jsem na svoje čtenáře hodná, dohodla jsem vám na výše zmíněném webu http://www.lemontime.cz slevu na všechny únorové nákupy včetně již zmíněných obalů na karty! Stačí v nákupním košíku vyplnit slevový kód 87248860 a dostanete slevu 10% na celý nákup. Sleva platí do konce února 2014.

Šátky

Kdykoliv a k čemukoliv – zlatý k černému roláku, puntíkatý k mikině s kapucí, květovaný k černému saku, je milion kombinací a možností vázání!

Cross-body kabelky

Přece jenom s Juniorem je potřeba mít obě ruce volné. Jako bonus je ten super pocit, kdy vám popruh přes tělo přitáhne bundu pěkně k tělu, takže pod ni nefouká :-).

Příspěvek byl publikován v rubrice News se štítky , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Co se mi líbí v únoru?

  1. Alizia napsal:

    Pajo, ten obchod s tema obalama je uzasnej! Nejradeji bych to tam vykoupila vsechno! Takze slevu asi uplatnim 🙂 jinak po nejake poradne cross body kabelce se zrovna divam, presne jak pises, potrebuju mit obe ruce volne 🙂

  2. avespasseri napsal:

    Hmmm…. také koukám na lemontime 🙂 Jsem sice dost roztěkaná a neorganizovaná :-)… ale už se to zlepšuje 🙂 K vánocům jsem si konečně pořídila menší peněženku, ze které mi věčně nevypadávají drobné. Karty se mi tam už nevejdou (takže konečně dodržuju pravidlo nenosit peníze a doklady zároveň) a zatím je mám ve své staré peněžence. Ty obaly jsou ale moc pěkné… moc…

Zanechat Odpověď

