Žena, 25 let

ČVUT má v zimním areálu na Letné stan. V tom stanu je kromě sportovních trenažérů nebo herních zařízení i obrazovka s kamerou a programem na snímání obličejů a jejich diagnostiku. Program vás po zaměření zhodnotí a napíše, zda jste žena či muž, a na časové ose ukáže váš věk podle nějakých markerů.
Takže jsem žena, 25 let 😉
Děkuji za nejlepší letošní kompliment!!!
😀

Příspěvek byl publikován v rubrice Ostatní se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Žena, 25 let

  1. avespasseri napsal:

    Já říkala, že to jediné, co je na Olympiádě úžasné, je právě ten park na Letné 🙂 Kór když dělá takovou diagnostiku. To by mě tedy zajímalo, kolik by mě odhadl 🙂 Nedávno jsem byla kupovat s dcerou bačkůrky, paní prodavačka byla nahoře na galérii a radila mi, kde mají pobočku dětské obuvy slovy: „to je tam, jak býval tuzex. Ale to si nemůžete pamatovat, vy jste ještě mladičká.“ Upozorňuju, že mi už bylo 40 🙂

  2. Alizia napsal:

    Dalsi duvod, proc tam zajit 🙂

Zanechat Odpověď

