Jahodová

Dnes mě vůně jahod přesvědčila k nákupu bedýnky. Překvapila mě teplá vůně zralých jahod a doma pak dobrá jahodová chuť. Dala jsem si je s řeckým jogurtem a medem. Junior po cestě ze školky snědl celou misku jen tak :-). Jo, je to tu zase :-).
A protože čerstvé jahody jsou na chvilku, mám je i na oblečení či kosmetice 😉

Co vy a jahody?

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

14 reakcí na Jahodová

  1. avespasseri napsal:

    To je normální provokace! 🙂 Já chci krásné, červené, čerstvé jahody… ale nevím, Maruška nejsem :))

  2. neteřinka napsal:

    Kde se dají koupit tak krásné (i chuťově) jahody, prosím? 🙂 , rodiče vozí z Globusu v takových malých vaničkách, ty jsou jednou skvělé a pak nic moc….

  3. Sedmi napsal:

    Jůůůů… já chci taky 😀 nedělej mi chutě jo, zvlášť teď 😀 jo a kde jsi sehnala ten svetr?

  4. Alizia napsal:

    Miluju! Mnam 😉

Zanechat Odpověď

