Beauty Note – Essence Gel Nails At Home

Nechala jsem se zlákat 🙂 Vloni jsem hodně řešila Shellac, ale po dvou pokusech jsem to vzdala a šla si léčit nehty. Teď jsem zvědavá, co to udělá…

V Rossmannu jsem si koupila celou sadu Gel Nails At Home od Essence – LED lampu do USB (připojení do PC nebo do elektrické sítě třeba přes Apple koncovku), Cleanser, Primer, Base Coat a Top Coat. To je vše, co pro začátek potřebujete. Taky teda nějaký barevný lak nejlépe od Essence kvůli složení. Barevných laků mám plný košík, tak jsem dnes odešla bez něj.

Co který přípravek dělá a co ještě potřebujete:

Cleanser vyčistí a odmastí nehty

Primer vyhladí nehet a připraví jej na gel

Base Coat je slupovací základní vrstva, která se vytvrzuje v LED lampě

Top Coat je vrchní vrstva gelu, která se dává buď jen na Base Coat nebo na barevný lak, pokud chcete mít barevné nehty. V nabídce Essence je i French Manicure Top Coat, kterým si uděláte krémové nehty, ale pozor, není to jemná růžová, je to krémově žlutá barva! Pro černošky možná dobré, ale nevím, kdo by tady chtěl mít žluté nehty… Top Coat se zase zapéká v LED lampě.

LED lampa na zapékání. Dříve byla v nabídce klasická stolní lampa, kam se vlezla celá ruka, od tohoto týdne je v prodeji pouze malá lampička, která se připojuje do USB portu a vleze se tam jeden prst. Když jsem dělala nohy, tak jsem tam nacpala dva až tři… přece jen nejsem akrobat a prsty na nohách takhle neroztáhnu 😀

Takže potřebujete i nabíječku  k té lampě – resp. něco, kam ten USB konec připojíte. Kdo má apple věci, hodí si to do té klasické koncovky k zásuvce, nebo to jde připojit do počítače.

Gázové čtverečky na Cleanser. Potřebujete něco, co nepouští chloupky. Nejdřív jsem použila klasické odličovací tamponky, které používám a mám s nimi nejlepší zkušenost, že nechlupatí. Při odstraňování výpotku po gelu chlupatily. Takže opravdu ty klasické kosmetické tamponky nebrat, jinak tam máte chlupy. Gázové čtverečky jsem kdysi kupovala pro Juniora v lékárně, upotřebíte je pak doma na milion věcí.

Postup:

Když máte zapilované nehty a zastrkanou kůžičku, namočíte gázový čtvereček do Cleanseru a odmastíte všechny nehty. Pak je „nalakujete“ Primerem, který hned zasychá, jak se vypařuje. Než doděláte desátý prst, první bude rozhodně suchý. A máte připraveno na gel.

Nejdřív se použije Peeling Base Coat – na jednom blogu jsem našla, že by to neměla být úplně tenká vrstva, ale měla by se dávat pouze jedna. Takže přiměřeně, rozetřít až k okraji nehtu, co bude na kůži odstranit dřívkem a šup do lampy. Lampa má časovač na 10s, takže když tam dáte prstík, zmáčknete tlačítko a po uplynutí doby se lampa sama vypne. A jdete na další nehet. Je to rychlovka, 10s nestačí ani na zamíchání laku :-). Až budete mít zapečené všechny prsty, znovu namočíte gázu do Cleanseru a otřete výpotky z gelu. Pak přijde barevné lakování. Musím teda říct, že mě to překvapilo, protože se lakuje jinak než na přírodní nehty. Laku stačí nabrat méně, štěteček víc klouže, prostě se musí opatrně. Počkáte až barevný lak zaschne, podle potřeby dáte druhou vrstvu a znovu počkáte až zaschne. Tady vidím jediné mínus celé procedury – čekat na zaschnutí laku.

Po zaschnutí barevného laku jdeme na Top Coat – je to znovu gel v lahvičce se štětečkem, trošku se táhne a je lepší otírat štěteček, ať toho nemáte na nehtu moc. Snažila jsem se vždycky jet až ke kraji a ten  nehet jakoby zabalit. Přebytky gelu se z kůže okolo nehtu musí odstranit a znovu můžete do lampy a zapéct na 10s. Po zapečení všech nehtů jde na řadu znovu gáza s Cleanserem a odstraní se výpotek. A máte hotovo! Když budete mít pocit, že máte nehet jakoby lepkavý nebo měkký, strčte jej do lampy ještě jednou na 10s. Mně to přišlo u toho nehtu na ruce, že to chce ještě.

Celá sada stála cca 850Kč (LED lampa, Cleanser, Primer, Base Coat, Top Coat). Po první aplikaci to máte doma 😀

Jsem zvědavá, jak dlouho mi nehty vydrží a taky, jak půjde gel sundat – mělo by se to pouze sloupnout. No a taky, jak budou nehty vypadat po sundání gelu… rozhodně bude pokračování příspěvku.

Co vy a gelovky? Zkoušely jste už tuto sadu?

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Beauty Note – Essence Gel Nails At Home

  1. Sedmi napsal:

    cha, tak to jsi me teda nahlodala slusne… ja totiz gelovky miluju, ale zatim jsem na domaci sadu nemela odvahu a tady se ceny gelovek pohybuji… no proste dokazu ty penize utratit lip, rekla bych 😀 Urcite dej vedet, jak to je s vydrzi barevneho laku i gelu a jak to pak jde dolu… nemas srovnani s gelovkama od manikerky?

  2. dedavseveda napsal:

    Díky za super návod!

Zanechat Odpověď

