Lars Kepler – Písečný muž

V pořadí čtvrtá kniha autorské dvojice píšící pod pseudonymem Lars Kepler a zase skvělá, napínavá a ten konec… Nevím, kdy vyjde další, ale doufám, že bude minimálně dvakrát tak tlustá než tato. Zasloužíme si delší příběh než na dva – tři dny, ne? 🙂
Tentokrát jsem ji nemohla číst před spaním. Docela jsem se bála a před usnutím jsem pořád přemýšlela o příběhu ztracených osob a beznadějné situaci pozůstalých. Brr.
Nebudu z příběhu nic prozrazovat, kniha rozhodně stojí za přečtení a nebudete se u ní nudit. 🙂
Poslední stránku jsem četla třikrát…

20140220-215150.jpg

Příspěvek byl publikován v rubrice Knihy se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Lars Kepler – Písečný muž

  1. Iva napsal:

    Jo, jo…super knížka, ostatně jako všechny od této dvojice. A také mně závěr pořád ne a ne docvaknout. V duchu jsem si říkala: to ale fakt nemuseli(autoři)…….takže máme se na co těšit

    • Přesně, ale to čekání! :-))

      • Iva napsal:

        Ještě jsem se chtěla zeptat (i když to přímo nesouvisí s tímto tématem) zda jste dopadli zloděje vašeho dalekohledu ? Vím, že jsi tady dávala video a tak jsem si říkala, že ho určitě někdo poznal.
        Jinak máš moc pěkný blog 🙂 , velmi ráda zde chodím a samozřejmě bych uvítala více příspěvků 🙂

      • Zloděje jsme nedopadli :-). Vylepili jsme v okoli fotky, bylo to na tn.cz, policajti pry hledali (nevzali ani otisky na brance) a nic!!! Doslo oznameni o odlozeni pripadu.
        Moc dekuju za pochvalu blogu. Vice prispevku uz snad brzy bude, rozhodne mam par pripravenych, jen s nimi musim pockat. A taky stavkuje pocitac, tak pisu z mobilu nebo tabletu a prispevky se upravuji hur. Ale jde to, to bych se vymlouvala. Tak jeste chvilku strpeni a pak to sem vsechno vysypu :-))).

Zanechat Odpověď

