Gelové nehty po týdnu služby

V sobotu jsem sundala malinové gelovky – přesně po týdnu. Oba palce byly hodně dobře zapečené a držely, při odlupování se odlamovaly po kouskách a palec pravé ruky mám oloupaný jako po sundání Shellacu. Jenže – moje chyba, já ty palce zapékala dvakrát hned při první podkladové vrstvě, tak si myslím, že to asi víc chytlo.

Ostatní nehty byly po sundání v pořádku, šly odloupnout celé. Nemám pocit, že bych měla nehty vysušené nebo roztřepené. Kromě toho jednoho palce, který si teď nechám odrůst a zahojit.

Při srovnání se Shellacem je to 90% zlepšení – předtím jsem měla oloupané a následně rozdvojené všechny nehty.

Ještě mám pár vychytávek k lakování:
– nesnažte se zapékat Base Coat dvakrát, až moc dobře to drží a pak je asi problém se sloupnutím :-),
– barevný lak nechte hodně dobře vyschnout. U jednoho předělávaného nehtu se mi stalo, že jsem neměla barvu dokonale zaschnutou a pak se horní gel sice zapekl, ale byl měkký a pak to trvalo další asi půlhodinu než to celé ztvrdlo. Druhé zapékání nemělo efekt, pořád měkký gel. Takže dokonale vyschlá barva je základ.
– konečné odstranění výpotku dělejte jen jednou, i kdybyste měly pocit, že tam pořád je něco lesklého. Nehty by měly být lesklé, ale když jsem z jednoho nehtu stírala asi potřetí, zmatnila jsem jej a vydrželo mu to týden… už jsem to nepředělávala.

Takže tak moje zkušenosti. Rozhodně mě to baví, udělám si je znovu a už teď jsem nadšená, že se mi investice vrátila :-D.

A v porovnání se Shellacem mám pořád svoje krásné a nezničené nehty (až na ten jeden, díky kterému jsem se poučila pro příště). Porovnání s klasickými gelovkami mám jen jedno: měla jsem je 14 dní kvůli svatbě a stejně mi nedržely a za 3 dny jsem pod nimi měla vzduchové bubliny u okrajů. Navíc mi paní udělala hodně vysoké nehty, tak to vypadalo otřesně. Tyhle slupovací se mi líbí víc a nejdou na nehtech vůbec cítit.

Už jste tuto sadu taky zkusili?

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

