100 Happy Days

Nedávno jsem objevila projekt 100 Happy Days a jeho myšlenka se mi moc líbí. Snaží se lidi přimět k tomu, aby se pokusili být šťastní z maličkostí, aby si více všímali drobností a malých radostí okolo sebe, ukládali si soukromě nebo veřejně fotky těchto střípků a vydrželi to alespoň 100 dní.

Jdu si teď udělat registraci, svých 100 dní budu publikovat na Instagramu. Pro mě je tohle jednoduché a myslím, že vydržím, protože tento blog jsem začala psát jako svůj Happiness Project, abych zachytila drobnosti, které mi zrovna udělaly radost. Instagram hojně používám právě k fotkám svých momentálních radostí.

Tak se přidejte, jestli v tom už nejedete :-). Jako bonus byste měli po skončení 100 denní výzvy dostat knihu se svými šťastnými  momenty. Bohužel jsem ke knížce nenašla více informací. Snad to vyjde :-).

100happy days

Příspěvek byl publikován v rubrice News se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na 100 Happy Days

  1. Vanilka napsal:

    Jdu do toho! Zapsala jsem se. Začínám 1. března.

  2. avespasseri napsal:

    To je ovšem velmi zajímavý projekt. Dívala jsem se na to a jsem na vážkách 🙂 Na jednu stranu jako krok k tomu uvědomovat si, co mám, teď a tady, vnímat, že jsem šťastný z drobností – to je úžasná věc a spoustě lidí to chybí. nemají na to čas 🙂 Na druhou stranu, v mém případě mám trochu obavy, aby se to nezvrhlo v honbu za věcmi, lidmi a zážitky, které by mě udělaly šťastnými. Zatímco ve skutečnosti je to přece naopak, jsme šťastní, protože štěstí dokážeme vnímat, ne protože se objeví něco, co nám ho přinese 🙂 Leží v nás, ne ve věcech, zážitcích a lidech :-))))

    • Oni tam psali, aby lidi nefotili věci kvůli závisti druhých, aby se předvedli. Chce to mít čistou hlavu a být v klidu a když prostě svítí sluníčko a mám z toho radost, tak si to vyfotím a dám k tomu hashtag. A pak se na konci podívám na svých 100 momentů, kdy jsem byla šťastná :-D. A nebo když mi bude zle, proberu se fotkami a zjistím, že stačí fakt málo, aby mi zas bylo dobře.. ne?

      • avespasseri napsal:

        Tak jsem tu „honbu“ nemyslela 🙂 Jak říkám… uvědomit si, že i drobnost stačí, teď a tady… to je úžasná věc 🙂 Nebo jak píše Vanilka teď u sebe: vnímat, že každý den se děje něco pozitivního, i v dobách, kdy by to člověk ani neměl sílu normálně vnímat.

  3. Sedmi napsal:

    ja se tohle snazim vnimat kazdy den :] ale nesmim si z toho udelat povinnost, to by mi to prestalo fungovat…

  4. Pingback: Není čeho se bát… | Žít je umění

  5. letitiatiba napsal:

    Zaujímavý nápad.
    Niečo podobné robím už dlhodobo. Každý deň si všímam veci, ktoré dostávam… Ale podobne, ako písali nadomnou, vždy keď som sa pokúsila zachytiť ich foťákom, akoby ich bolo o poznanie menej. Aspoň tých fotogenických.
    A možno je to aj tým, že keď chcem niečo odfotiť, musím z toho najprv „vyjsť von“ a to sa mi nie vždy chce. (napr. hru nebudem fotiť až keď je zbalená, šport, keď som osprchovaná, jedlo keď ostal prázdny tanier…) A čo v dňoch, keď sa nič tak zjavne (výnimočne?) príjemné nevyskytlo? Aj vtedy je vždy niečo, za čo som vďačná, ale tie veci bývajú ešte menej fotogenické 😉
    Ale aj tak zvažujem. Určite by šlo tomu dať zaujímavý pohľad…. Uvidíme. Vďaka za tip.

    Ale píšem si. Každý deň nájdem aspoň niekoľko vecí, za ktoré môžem byť a som vďačná. 🙂

Zanechat Odpověď

