Štěstí

Od minulého článku o 100 Happy Days jsem četla několik příspěvků na toto téma na svých oblíbených blozích a zaujalo mě, jak se každý ke svému pocitu štěstí staví jinak. Každý článek mě přinutil znovu se zamyslet a podívat se zase z jiné strany na to svoje štěstíčko :-). A taky na to, co si z něj chci uchovat. Nevadí mi dát na Instagram fotku mně příjemných momentů. Ráda si je vyfotím a stejně to už dělám téměř každý den. Nesnažím se vytvářet si situace jen proto, abych měla co fotit. 🙂
Na druhou stranu mi ani nepřijde, že bych návštěvníkům stránek mnoho prozrazovala. Pocity z každé chvilky jsou jen moje a nedají se zprostředkovat.
Takové tetelivé vnitřní štěstí, které mě teď drží, bych ale přála každému.
Možná to nebude tak těžké. Srovnat si hodnoty, priority, vyrovnat se s minulostí a nešťourat v ní, odpustit, řešit jen to, co mohu ovlivnit a netrápit se nad tím, co ovlivnit nemohu, nepředpokládat chování druhých, přijmout blízké, jací jsou a nesnažit se je měnit nebo proti nim bojovat, srovnat se sám se sebou, mít se rád.
Těžké? Jde to. Jedno po druhém, ale jde.
10kg taky nezhubnete za týden ;-).

20140303-001908.jpg

Příspěvek byl publikován v rubrice Pozitivní myšlení se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Štěstí

  1. avespasseri napsal:

    Jde to 🙂 Každý krůček pomáhá těm dalším. Hezký seznam všech těch krůčků, mimochodem 🙂

  2. Vivi napsal:

    100 šťastných dnů je moc milý projekt. Vítám každou takovou „akci“, která lidi trochu přiměje se zastavit a zaradovat, občas na to někteří zapomínají. Píšu si už spoustu let tlustý sešit, do kterého si každý den zapíšu nějakou drobnost, vlepím tam fotku, vzkaz od mého muže, vstupenku z koncertu nebo účtenku z kavárny, kde mi chutnalo…zkrátka na každý den jedna maličkost. Když jsem někdy „nešťastná a drtivě smutná“, mrknu do sešitu, usměju se, zaženu slzy a jdu zase (už o poznání veseleji) dál. 😉
    Tetelivé vnitřní štěstí…jak já Ti rozumím! 😉
    Mává Vivi

Zanechat Odpověď

