První trimestr

Končím teď 13. týden, což je zároveň konec prvního trimestru a „ranních nevolností“.
Nevolnosti jsem neměla. Ani poprvé ani teď.
Jestli se mě tehdy až do šestého měsíce ptali, kde mám to břicho, tentokrát se mě nikdo neptá ;-))). Vylezlo ve 12. týdnu. Aktuálně si připadám jak chodící almara s nafouklým břichem a podvozkem o jednu (no dobře, spíš o dvě) velikost větší. I když pořád cvičím. Prostě si to dělá, co chce. A musím cvičit opatrně, takže žádná makačka na břišáky, trénink až do bolavých svalů a jiné věci, které jsem měla vlastně ráda. Říkám si, že za rok(!), za rok to zas přijde ;-).
Tentokrát nemůžu jíst česnek, velké porce, nadýmá mě i vzduch, co dýchám. Předtím jsem kromě papriky mohla vše.
Co je ale stejné – jahodová úchylka :-). Snídaně bez jahod je o ničem. Zase jedu v jogurtu, jahodovém müsli a čerstvých jahodách. Kafe piju jako předtím.
Jen si spolu nepovídáme. Možná, až bude kopat. Zatím o tom ani nevím nebýt toho velkého břicha.
Junior se narodil 11.9., teď mám termín 14.9. No comment ;-D

Junior je zlatý, hladí mi pupík a říká, že tam je miminko. Na dotaz, jestli tam je holka nebo kluk, odpovídá, že miminko ;-). Má pravdu, ono je to vlastně jedno.

Takže tak u nás letošní novinky 😉

Krásný víkend všem!

20140304-104810.jpg

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 reakcí na První trimestr

  1. Sedmi napsal:

    Gratuluju jeste jednou 🙂 slusi ti to.
    Mame to hodne podobne, ja mam termin 23.9. Ale teda brisko mam jako v patem mesici, nejmin… holt ty svaly uz jsou povolenejsi… mno, co nadelam, to nadymani skoro po vsem tomu taky moc nepridava… 😀

  2. Vanilka napsal:

    To je ale zatim takovy mini pupicek!
    Uplne jsi mi dodala chut byt jeste nekdy znovu tehotna. Asi na me leze jaro.

  3. avespasseri napsal:

    Tady se nám rozmáhají těhotné bloggerky 🙂 Taky by se mi líbilo se ještě přidat. Ale kdo ví, kdo ví….
    Užijte si to, holky 🙂 Což myslím pozitivně :-)) Tak to nejhorší už snad máte za sebou 🙂

  4. Alizia napsal:

    Pajo, jeste jednou gratuluju! Tak to budeme mit letnasky 🙂 trosku zavidim ten pohodovy prubeh prvniho trimestru, ja ho doslova prezivala a dost se trapila, z kafe jsem se pozvracela 🙂 Ted uz si to konecne uzivam a pozoruju jen zvetsujici se bricho 🙂 tak at vsechno klape a roste jak ma!

Zanechat Odpověď

