Jarní terasa

A přesazené orchideje 😉

Znáte ten super pocit, kdy se pořádně pohrabete ve voňavé hlíně…  a setřete prach na listech a ony jsou znovu zdravé a lesklé… a když si dáte přesazené kytky zpět domů, tak to vypadá tak nějak líp… jarní úklid domácích kytek mám za sebou!

Venku mě ještě čeká vysadit jahodník květinami – rostliny mám, ale počkám až po víkendu, až bude lepší předpověď a snad nebude mrznout.

Taky už vás chytlo jarní očišťování a vyzdobování obydlí?

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Jarní terasa

  1. avespasseri napsal:

    Ještě mě nechytlo… ale už za mnou peláší a já ani moc neutíkám :-))))

Zanechat Odpověď

