Všechno nejlepší!

Můj blog dnes slaví svoje první narozeniny!
Poznala jsem díky němu osobně i virtuálně nové přítelkyně a další úžasné blogy. Děkuji za ně!

Děkuji vám, že jej odebíráte, čtete a píšete mi komentáře.
Snad nám i nadále zachováte přízeň ;-).

Krásné jaro vám všem!
Pavla

20140303-205313.jpg

Příspěvek byl publikován v rubrice News se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Všechno nejlepší!

  1. avespasseri napsal:

    Blahopřeju! Ten čas tak letí, že? Taky budu mít brzy rok, je to neuvěřitelné 🙂 Tak hodně radosti z blogu přeju!

  2. Vanilka napsal:

    Všechno nejlepší! Přeju ti, ať máš stále o čem psát a ať ti to přináší samou radost.

  3. Sedmi napsal:

    Happy B-Day 😀

  4. Alizia napsal:

    Všechno nejlepší Pájo, já jsem taky ráda, že jsem Tě poznala a díky za Tvůj blog, který mi vždy zvedne náladu 🙂

Zanechat Odpověď

