Druhá desítka

…mých šťastných dní a momentů.

Zdravá zásaditá kuchařka od manžela jako moc milý dárek.
Prvních pár centimetrů pažitky na zahrádce – na chlebu :-).
Konečně jarní předpověď počasí.
Tak mě to jaro chytlo a jela jsem koupit kytky na terasu a přesadila domácí orchideje. Konečně taky máme v kuchyni květináč, který tam patří. Takové ty malé dodělávky jsou hodně povznášející záležitost.
Ráno jsem měla od manžela na posteli srdíčko ;-).
Našla jsem Juniorovu fotku z jeho ročních narozenin. Koblížek náš byl tak maličký :-). Moje velké štěstí, každý den by tu měla být jeho fotka.
A pak byl kulinářský víkend, kdy jsme oba s manželem vařili dobroty z ryb i českou kuchyni. Jako dezert bylo ke krevetám polosladké víno z Alsaska a večer po té fušce Bond.
Manžel mě úspěšně registroval do podolské porodnice, tak jsme jeli s Juniorem tramvají na výlet pro razítko do průkazky a na obídek za odměnu.
Další splněný rest – razítko od doktorky na Juniorovu přihlášku do školky. A teď jestli ho vezmou… To je ale jiná pohádka.

Jak jste se měli vy? Pokračuje v #100happydays ještě někdo? Jak vám to jde? Nebo si uvědomujete svoje štěstíčko soukromě?

 

Příspěvek byl publikován v rubrice News se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

