Beauty Note – Čištění pleti

Čištění pleti poslední dobou hodně řeším, protože se mi pleť v těhotenství zhoršila, a to, co stačilo dřív, se nyní zdá jako nedostatečný postup. Kromě obličeje řeším i dekolt. Ach ty hormony.

Předtím jsem pleť vyčistila nějakým krémovým čističem, který se nanášel na vlhký obličej, vmasíroval a pak umyl – vše ručně. Následně jsem oči vzala odličovačem a zbytek obličeje a krku micelárkou na vatovém tamponku. Odličovače jsem měla za poslední rok od Mary Kay a Estée Lauder, což jsou cenově i složením hodně podobné produkty. Po EL mi ale začaly vyskakovat pupínky, tak jsem skončila naposled u Dr. Hauschky. Odličovače na oči používám jen dvoufázové – MK nebo L’Oreal. Micelárku mám dlouhodobě od Biodermy – ABCDerm pro mimina v litrovém balení s pumpou a nebudu ji měnit.

Pořád jsem ale měla pocit, že nemám pleť dostatečně vyčištěnou. Zastávám navíc názor, že spousta pupínků je způsobena nedostatečným čištěním. Jo, plus těhotenské hormony. Takže jsem při jedné návštěvě DM hledala řešení u regálu s přírodní kosmetikou. Já teda nejsem moc bio člověk, ale chtěla jsem teď v těhotenství něco přírodního s minimem chemie. Vybrala jsem dva produkty z řady Alverde (německá bio-vegan značka) – čistící krém a čistící pěnu. Krém je s hroznovými jádry a nějakými oleji. Má čistit pleť od pupínků, mazu a být antibakteriální. Čistí líp než chemické produkty, které jsem používala dřív, řekla bych, že srovnatelně s produktem od Dr. Hauschka. Pleť nebyla vysušená. No a na dekolt jsem použila čistící pěnu, která by měla důkladně čistit smíšenou pleť. Nakonec používám oba produkty – ráno na obličej krémový čistič, na dekolt pěnu a večer jen pěnu na obojí. Hlavně jsem si koupila kosmetické čistíci houbičky! Vzpomněla jsem si na kosmetičku, že mi s nimi odstraňuje čistící přípravky i pleťovou masku. Takže jsou to moji noví pomocníci, kteří se moc osvědčili. Investice to byla minimální – krém asi za 80, pěna okolo 100 a houbičky za 30.

Ale ten super pocit, který teď mám! Ten za to stojí :-). Mám po dlouhé době pocit svěží pleti a vyčištěných pórů. Konečně můžu dát pleti šanci zahojit se v čistém prostředí. Jen si říkám, proč jsem na tuhle kombinaci přípravků a houbiček nepřišla dřív. Jednu změnu ale udělám – pěna, i když vyčistí dokonale, vysušuje obličej. Až se mi zahojí dekolt, už do ní znovu nepůjdu, tak mastný obličej přece jen nemám. Mám v plánu koupit si od Clinique krémový čistič, který by měl dle recenzí taky dobře odstraňovat makeup, čistit a přitom je na smíšenou-suchou pleť, kterou mám i já. Clinique je taky antibakteriální, vhodné pro alergiky, tak věřím, že to bude dobrá volba.

Co vy a čištění – taky máte proceduru o několika krocích a neustále hledáte postup, který vám bude konečně vyhovovat? A až ho najdete, něco se stane a hledáte znovu? Aspoň se nenudíme, co? Já tedy rozhodně ne! 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Beauty Note – Čištění pleti

  1. Sedmi napsal:

    ja bych to taky potrebovala, mam plet jak pubertak… ale neverim vsemoznym pripravkum a kremikum atd… navic jsem ted alergicka i na rasenku La Roche Possay, coz byla jedina, kterou jsem driv snesla… takze se nemaluju a tudiz vecer a rano jen oplachnu vodou a namazu. Ale ty houbicky jsem mela driv, a byla jsem spokojena, tak je zkusim tady sehnat a uvidim, treba…

Zanechat Odpověď

