Beauty Note – Les Beiges de Chanel, Rouge Allure, Rouge Coco Shine, Hydra Beauty Créme

Na zpáteční cestě z dovolené jsem konečně potkala pořádný obchod s kosmetikou Chanel a mohla jsem si pořídit věci z mého seznamu.

Už dlouho jsem četla různé recenze na nový pudr Les Beiges, který má UV filtr, zlepšuje vzhled pleti díky rozjasňujícím látkám a měl by být ideální na nadcházející letní sezonu. V Praze jsem vybrala odstín a na seznamu byl Les Beiges No. 30. Realita odpovídá skutečnosti. Už při nanesení na ruku je ta s pudrem prostě hezčí s takovým saténovým finišem. Ještě zkouším, jestli dávat Les Beiges samotný na makeup a nebo pod něj trochu obyčejného pudru na fixaci a na to teprve Les Beiges… A taky k němu potřebuju nový plochý kabuki štětec, ten asi pořídím v Sephoře. Mají teď akci „recyklace kosmetiky“ – jak psala Rendy: „Přineste jakýkoli použitý produkt dekorativní kosmetiky a obdržíte za něj produkt značky Sephora stejného druhu se 40% slevou.“. Tak to zkusím i se štětcem 😉 Akce trvá do 11.5.

Další kousek od Chanelu je moje oblíbená Rouge Allure – tak super krémová, hydratační a matná rtěnka, kterou mám konečně i v letním odstínu (139 Fleurie). A ta jejich vůně! A vyklikávací obal, černá se zlatou, prostě láska od prvního pohledu do posledního použití.

Druhou rtěnkou  je Rouge Coco Shine – jemná krémová hydratační rtěnka s leskem. Vybrala jsem si barvu 54 Boy, která je podobná rtěnce od Estée Lauder, co mi už došla. Na fotce je bohužel zkreslená barva, vypadá hodně hnědá, ale na rtech je jemně růžovofialová. Jako moje rty jen s leskem a péčí.

Hydratační krém jsem si vzala jako doplnění k triu sér Le Jour, La Nuit a Le Weekend, která mám od Vánoc. Teď přes léto je používat nebudu, protože nemají UV filtr. Na podzim po porodu je mám schované i s tímto hydratačním krémem, který jde použít ráno i večer. Pokud jde o léto a UV filtry, moc se mi osvědčila péče od Mary Kay – denní sérum s faktorem 30 a k tomu hydratační krém proti vráskám ve variantě na smíšenou a mastnou pleť. Nelesknu se tolik přes den, mám postaráno o sluníčko i o vrásky. Osvědčilo se mi to už na dvou dovolených, kdy jsem měla spálené kde co, ale obličej nikdy. 🙂

Jaké teď máte oblíbené produkty? Nebo co je na vašem seznamu kosmetických přání? Ráda se nechám inspirovat 😉

 

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Beauty Note – Les Beiges de Chanel, Rouge Allure, Rouge Coco Shine, Hydra Beauty Créme

  1. Vanilka napsal:

    Já už mám od Chanelu delší dobu oční stín Illusion d’ombre, který používám, když spěchám, protože se dá nanést prostě prstem. Nedávno jsem pořídila tuhle paletku se 4 očními stíny (verze 202): http://www.chanel.com/en_GB/fragrance-beauty/Makeup-Eyeshadows-LES-4-OMBRES-182539?sku=182540 a tuhle tužku na oči v barvě Espresso: http://www.chanel.com/en_GB/fragrance-beauty/Makeup-Pencils-Liners-STYLO-YEUX-WATERPROOF-95891?sku=95893 Jsem nadšená. Perličkou je, že mi v parfumérii s výběrem poradil prodavač-muž, který byl sám nalíčený 🙂 Své práci očividně rozuměl a dělal ji skvěle.

  2. neteřinka napsal:

    Já jsem v Tesco My vychytala nějakou akci od Clinique, koupila jsem si, co jsem potřebovala a dostala jsem set cestovních balení zdarma, je tam hydratační krém, lesk na rty, odličovač a řasenka a moje nej je tedy takto: ráno a večer růžová micerální voda od Biodermy, pak ráno ten minikrémík od Clinique, na to BB krém od Biodermy (mají jen jeden odstín, ale má v sobě mikropigmenty a ty se přizpůsobí barvě pleti, jen se mi špatně na mojí vyschlou pokožku roztíral, tak proto i ten hydratační), řasenku s hřebínkem černohnědou od Clinique a pak jen pro rozjasnění perličkový pudr od Guerlain …. místo rtěnky, na kterou vůbec nejsem zvyklá používám prostě bambucké máslo na pusu a jde se… taková nalíčená-nenalíčená 🙂

Zanechat Odpověď

